Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: NETS / Teller kræver sikkerhed på 25.000 kr. !!!!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

CRAZY:

Jeg er mega frusteret på Nets i øjeblikket, det kan de simpelthen ikke være bekendt sætte et så højt beløb i sikkerhed. Hvad med at være lidt mere samarbejds villig og fleksibel. Jeg får sådan lyst til at slukke og lukke det hele, først skulle det ene laves, så skulle det andet laves, og så skulle nets ha års opgørelse, og nu kommer de med deres f... krav, undskyld, jeg er bare så morgen irriteret lige nu

Hey Crazy,

Vi har stået i fuldstændig samme situation. Vi havde brugt 4-5 uger på at Nets skulle tage sig sammen til at komme med et svar på vores ansøgning. Det værste er næsten ikke de 25.000, men mere afregningstiden på 28 dage på internationale kort. Det er SÅ langt ude... Vi er også gået over til Swedbank, men overvejer nu Handelsbanken i stedet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bøgh:

Vi har stået i fuldstændig samme situation. Vi havde brugt 4-5 uger på at Nets skulle tage sig sammen til at komme med et svar på vores ansøgning. Det værste er næsten ikke de 25.000, men mere afregningstiden på 28 dage på internationale kort. Det er SÅ langt ude... Vi er også gået over til Swedbank, men overvejer nu Handelsbanken i stedet.

Dont hate the player, hate the game!
Det er altså ganske almindelig standard ved alle udbydere, at der er 28 bankdages afregning, når det gælder kreditkort. Man kan så ved de fleste betale for hurtigere ekspedition mod et højere gebyr pr transkaktion...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:

Fashion-Seller:
Prøv at kontakte en af de andre udbydere i Skandinavien f.eks Epay eller Eurolinen...

Du kan jo ikke lave en indløsningsaftale med Epay - de leverer blot betalingsløsninger? Og Euroline tager mig bekendt ikke nye kunder ind i Danmark.

Men prøv med Swedbank, de er rimeligt effektive og billige: http://www.epay.dk/indloser-internettet/swedbank.asp

Sorry det var en tanketorsk... Jeg mente selvfølgelig Eurolinen og Swedbank :)

Jeg aner ik, om Eurolinen er stoppet med at tage danske kunder ind? Alternativt er der flere engelske og tyske udbydere, som også kunne benyttes...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Dont hate the player, hate the game!
Det er altså ganske almindelig standard ved alle udbydere, at der er 28 bankdages afregning, når det gælder kreditkort. Man kan så ved de fleste betale for hurtigere ekspedition mod et højere gebyr pr transkaktion...

Det var skam også vores første tanke. Men så undersøgte vi markedet, og fandt ud af at Swedbank kunne klare internationale kort på 2 bankdage. Så forstår man bare ikke, hvorfor Nets skal bruge 28.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bøgh:

Fashion-Seller:

Dont hate the player, hate the game!
Det er altså ganske almindelig standard ved alle udbydere, at der er 28 bankdages afregning, når det gælder kreditkort. Man kan så ved de fleste betale for hurtigere ekspedition mod et højere gebyr pr transkaktion...

Det var skam også vores første tanke. Men så undersøgte vi markedet, og fandt ud af at Swedbank kunne klare internationale kort på 2 bankdage. Så forstår man bare ikke, hvorfor Nets skal bruge 28.

Jeg er ret sikker på, at du også kan få NETS ned på det niveau, hvis du vil betale for det...

Men det er en standard afregningsperiode, og så vidt jeg ved, har det noget med kundens returret at gøre + kredit til Visa/Mastercard...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jeg er ret sikker på, at du også kan få NETS ned på det niveau, hvis du vil betale for det...

Men det er en standard afregningsperiode, og så vidt jeg ved, har det noget med kundens returret at gøre + kredit til Visa/Mastercard...

Man kan få Nets ned på 8 dage (fik vi at vide). Men det skal du accepteres til (og betale for). Så kan jeg ikke se, hvorfor Swedbank ikke er en meget mere attraktiv udbyder. Vi fandt frem til, at det er Visa/Mastercard der holder pengene så længe, fordi de tjener deres penge på renterne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

mastercard o.l. trækker jo ikke pengene på kundens konto men ligger generelt rentefrit i snit 28 dage uden træk hos kunden. Alle køb op til, jeg tror den 15-20. i måneden trækkes ult samme måned på kundens tilknyttede konto, og alle køb efter den dato (lad os sige 20. i måneden) trækkes først ultimo måneden efter
Det er vel den kredit tid som går videre i NETS betaling og jo så helt naturligt - kundens penge findes ikke med ex 8 dages varsel på et mastercard

Det bruges jo også af virksomheder der ofte kan betale ansattes mastercard (hvis ikke de kan få det gratis) og i stedet for at skulle betale ansattes hotel og lign omkostninger ved at medarbejderen er udrustet med firmakreditkort (og glemmer af aflevere afregning og dermed skaber rod) så kan medarbejderen selv betale via mastercard e.l. og få pengene overført når han afleverer bilag (det sker hurtigt når det er medarbejderens eget kort der dækker) og da alle udgifter trukket efter den 20. i måneden først hæves ult måneden efter, så har medarbejderen rigelig tid til at afregne uden nogen sinde selv at opleve at lægge ud for arbejdet. Det er de samme 28 dage i snit der udnyttes der

Nu bliver NETS jo formentlig solgt til udenlandsk selskab, og det skal blive interessant at se hvad det kan betyder for dankortet (som giver for mange er bedste og billigeste - og ind i mellem eneste kort mulighed) og hvad en større ejer vil betyde for betingelserne. Det er ikke sikkert det bare bliver en fordel, men det ved vi om nogle år
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

25,000? du slap da billigt vi skulle af med 50,000dkk 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

...og hvorfor gør NETS og Teller så lige det lille nummer ???

FORDI DE KAN

Det er naturligvis trist at det er sådan, men det er den eneste begrundelse jeg nogensinde har kunnet se.

Best regards

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også overveje ewire

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)