Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftale/kontrakt med diverse "Deal sider"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 13
Indlæg ialt: 18
Fra  GadgetDeLux.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg kunne godt tænke mig at lave en aftale med diverse "deal sider", mht. salg af ét af mine produkter.
Hvordan lyder sådanne en aftale, hvis man følger normen?

Glæder mig til at høre fra jer, så jeg kan få kontaktet nogle deal sider, med lidt baggrundsviden om aftaler/kontrakter.

Med venlig hilsen
Daniel Sloth 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:30

Hej..

Normalt skal du give 50% i rabat af dit produkt og så tager deal-sitet omkring 30%.. Så hvis dit produkt koster 200 kr normalt, så vil det på sitet koste 100 kr og af de deals som bliver købt, der tager sitet så 30 kr, hvorfor du står tilbage med 70 kr.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 19:58

Jeg har før kontaktet Dealhunter, og de gør det således:

Man laver 1-3 tilbud med minimum 50% rabat. Deres provision udgør mellem 25% - 35% af omsætningen på tilbuddet, alt afhængig af rabatten + indholdet.

Alle udgifter i forbindelse med Dankort og Mastercard transaktioner er indeholdt i deres provision. Efter din deal er afsluttet fremsender de en tjekliste med de informationer, som du skal bruge for at afsende produkterne. Ca. 20 dage efter, at produkterne er afsendt, afregner de 100% af omsætningen minus deres provision.

Så hvis du har et iPhone cover til 100 kroner, og du giver 50% rabat. Så bliver den solgt inde på deres side for 50,-

De skal have 35% i provision, og du for solgt 10 covers.

500 - 35% = 175,- i provision til dem og 325,- til dig

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:52
Hejsa

Hvad med moms ? Hvor ligger den i den salgs struktur ?

Fx. Et produkt til 200 kr. på deal koster det 100 kr.
dvs at man få betalt for vare 70 kr.

Skal man regne med at moms at det hele er 20 % af det 70 kr. ?
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)