Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere reklame til jer firmaer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino Brugere.

Jeg skriver vejen af ZET eSports. og jeg vil meget gerne fortælle jer lidt omkring os,
hvorefter jeg vil fortælle hvad jeres firmaer kan få ud af at sponsorere ZET eSports.

1. Præsentation:

ZET ESPORTS er en dansk organiseret ESPORTS organisation, vi er grundlagt tilbage i marts 2011,. Vores formål er at samle de bedste danske spillere under samme tag, dette skal ske igennem proffesionel ledelse, udholdenhed, og målbevidsthed.

ZET ESPORTS består af en ung og dynamisk ledelse af folk som alle har stor erfaring indenfor gaming. Alle personer i ledelsen har høje ambitioner til sig selv, og har stort ansvar for at sørge for at tingene bliver gjort korrekt. Fælleskabet betyder meget for os, og uden det havde vi intet at knokle for - det er vigtigt at spillere, tilhængere, samarbejdspartnere, og ledelsen har et godt samarbejde, og kan assitere hvor der er brug for det.

- Vi sætter pris på godt kammaratskab!
- Vi ligger i top 10 i Danmark

2: Hvad vi kan tilbyde

Hos Zet eSpots lægger vi vægt på et godt og solidt forhold til vores sponsore og partnere. Vi bestræber os på at holde kummunikationen åben og forventer at kunne tilbyde sponsor eksponering i flere fora.

Hjemmeside reklame: Du vil få dit banner/logo på alle sider på vores hjemmeside, hvor der er over 8000 besøgnede om måneden Facebook: På vores

Facebook gruppe vil i komme med på coverbilledet, også sender vi jeres nyhedbrev, ind på vores facebook gruppe.

T-shirts reklame: Vores spillere og ledere, vil have en t-shirt på til alle events, hvor der kommer til at være jeres logo/banner.

Steam: I vores gruppe på Steam, vil der stå et link til jeres hjemmeside som fører folk direkte til jeres hjemmeside. Spil: Når vores spillere skal spille mod danske og internationale teams, skal de have jeres navn på nickname (Spillers navn)
Eksempel: ”Zet-eSports Teo * Firmanavn ”

Youtube / Stream:
Reklame logo på vores youtube videoer, og stream.

3: Kontakt & exstra

Til sidst kan jeg fortælle jer at vi har et polsk pige hold, inden under os. Det er sådan inden under gaming verdenen, at "gamer drenge" er meget interesseret i pige gamere. Hvis nu at pigerne har en logo med jeres firma og jeres navn i deres navn, vil gamer drenge tænke, "hvis de piger har deres produkter vil vi også".

Hvis du vil vide meget mere omkring os, har vi lavet en 5 siders pdf fil som vi kan sende til dig.

Zet-eSports Mail: teo@zet-esports.org
Facebook: http://www.facebook.com/#!/ZETeSports
Hjemmeside: http://zet-esports.org

Med venlig hilsen
Teodor Moquist Sponsor Ansvarlig @ Zet-eSports.org

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)