Hej Amino'er Håber der sidder nogen derude med viden om dette :-) På forhånd tak Mvh Jakob |
Slet ingen der ligger inde med noget viden? :-)
Hej Amino'er Håber der sidder nogen derude med viden om dette :-) På forhånd tak Mvh Jakob |
Slet ingen der ligger inde med noget viden? :-) |
Har et tøjmærke, som desværre er ved at blive lukket ned. (Boove) Jeg prøvede at få mit produceret hos NM Trikotage oppe i Nordjylland et sted, men de kunne desværre ikke sy skjorter og sådan. Hvis det er tshirts det handler om, så prøv at kontakt dem :-) Ellers er der også unicorn screen printing, men de printer vist kun på trøjer, de putter ikke badges på etc. Men prøv at kontakt begge, det er et spændende projekt! Dog skal der skydes en del penge i det før det kan lykkes, også derfor jeg stoppede. |
Hav en god dag :-)
Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.
Hej Andreas Tusind tak for dit svar, det var rigtig brugbart! :-) og tak for de pæne ord. Jeg vil prøve at kontakte NM Trikotage og høre om det er noget de kan udføre for mig :-) |
Det er jo ikke fordi det er så mange år siden man stoppede med tøjproduktion i Danmark, Jeg kan huske da jeg var knægt der var jeg med min far på arbejde da han var hos Jyden workwear der sad alle damerne ved deres symaskiner. Dette er nu flyttet som du selv beskriver det, til kina om jeg synes der er synd ? hmm synes måske det er bedre at arbejde med tøjprodution end at ligge på gaden og sulte med en bøtte lim i hånden. For at vende tilbage til det du spurgte om ! hvad maskiner du skal have ! er det fordi du vil til at lave en systue ? Jeg ville vælge en at de få systuer der er tilbage i stedet da de faktisk mangler arbejde :)= |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Je gik med tanken om at få et mærke som ikke bandt sig op ad Nørrebro eller København, som alle andre danske mærker gør. Men ja, ville sælge til butikker, og så skal du have et lidt større budget end de 20.000 jeg ligger og har som studerende :-( Som Bülent skriver: Du kan også tage det til Tyrkiet (Eller Polen, Ukraine, Ungarn og østlande hvis du vil droppe told) Jeg googlede det lige før jeg droppede mit projekt, og der kom en masse levrandørere op, på forskellige sites. |
Hav en god dag :-)
Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.