Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop søger konstruktiv kritik

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Telda Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Umiddelbart en fin og flot side, meget imødekommende. Bemærkede dog en enkelt ting, som jeg selv har erfaret. Det kunne se ud til at du bruger Prestashop, har jeg ret? I så fald, skal man åbenbart passe lidt på med den info bjælke forneden (hedder hot et eller andet), da google synes at fange den som beskrivelsen for hele siden. Den erstatter så den tekst og de søgeord man ellers har opsat siden til. Bare lige så du er opmærksom herpå :o) og såfremt du bruger Prestashop. Gør du ikke, så er denne feedback selvfølgelig lettere redundant Smile

Tak :) Ja du har ret, jeg bruger Prestashop. Du tænker på den nederste sorte bjælke med information, følg os og kontakt? Hmm det må jeg lige se nærmere på, men tak for input.

Mvh.
David

Tilmeldt 4. Aug 13
Fra  Telda Skrevet kl. 20:36

Milos:

Jeg ved ikke om jeg har et lavt ordforråd, men at skrive ''Giv mig besked, når varen er disponibel'' virker meget formelt, og jeg tror, at det er de færreste der ved, hvad det betyder.

Samtidig kunne de også skrive fordelene ved at tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Bliver produkterne iøvrigt sendt fra Danmark? 

Jeg vil da gerne indrømme at det ikke er en sætning, som jeg har skrevet, men jo du har ret, den er meget formel. Men tak for input, det er helt sikkert noget der vil blive tilføjet siden.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:31

Hej David

Det tænkte jeg nok du gjorde :)

Det er mere den her jeg mener: Telda.dk bruger cookies til at give et overblik over hvordan vores kunder bruger hjemmesiden, så vi løbende kan forbedre den. Læs mere her.

Den bjælke hvor det står i. Jeg benyttede nemlig samme bjælke og opdagede så pludselig at mine sider blev indekseret helt forkert i Google. Fandt man en side af mine på Google, så stod der ikke en beskrivelse af selve siden, men istedet den tekst jeg så havde skrevet i den bjælke der. Det virkede nemlig ikke særlig heldigt, så jeg slettede ihvertfald min igen og det har så heldigvis ændret sig tilbage igen.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:01

Mads Holm Frederiksen:
ville nok ligge kurven i højre side da man læser fra højre mod venstre og dermed bliver "forstyrret af den

Læser man ikke fra venstre mod højre? det gør jeg da! 

Jeg synes det er en flot hjemmeside, kan godt lide dit logo, simpel og flot. 

men nemt og overskuelig. 

men jeg har bare et spørgsmål. Du har jo kassen ude i siden, hvor man kan trykke på kasse. og kommer til betalings side,

men lige så snart jeg kommer en varer i kurven, ryger den direkte over til betaling. hvorfor ikke sende dem tilbage til andre produkter, eller andre har også set disse produkter, fordi knappen sidder jo i venstre side, kassen. så logger man jo med lidt flere produkter, inden man ryger til betaling. 

som det er nu, skal jeg trykke kategorier, får at se flere vare 

hvis du overhoved forstod noget at det, jeg lige fik skrevet :-) 

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 07:30

Flot side, meget nem og overskuelig butik.

Jeg ville nok få oversat knapperne teksten på denne side

Kundeservice - Kontakt os

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 4. Aug 13
Fra  Telda Skrevet kl. 01:01

cecilie krogh :

Mads Holm Frederiksen:
ville nok ligge kurven i højre side da man læser fra højre mod venstre og dermed bliver "forstyrret af den

Læser man ikke fra venstre mod højre? det gør jeg da! 

Jeg synes det er en flot hjemmeside, kan godt lide dit logo, simpel og flot. 

men nemt og overskuelig. 

men jeg har bare et spørgsmål. Du har jo kassen ude i siden, hvor man kan trykke på kasse. og kommer til betalings side,

men lige så snart jeg kommer en varer i kurven, ryger den direkte over til betaling. hvorfor ikke sende dem tilbage til andre produkter, eller andre har også set disse produkter, fordi knappen sidder jo i venstre side, kassen. så logger man jo med lidt flere produkter, inden man ryger til betaling. 

som det er nu, skal jeg trykke kategorier, får at se flere vare 

hvis du overhoved forstod noget at det, jeg lige fik skrevet :-) 

Tak for tilbagemeldingen og de pæne ord :) 

Jeg forstår godt hvad du mener og du har fuldstændig ret. Jeg har nu ændret dette, så man ikke ryger over til betaling, når man har tilføjet en vare til kurven.

Tilmeldt 4. Aug 13
Fra  Telda Skrevet kl. 01:02

Kingbo:

Flot side, meget nem og overskuelig butik.

Jeg ville nok få oversat knapperne teksten på denne side

Kundeservice - Kontakt os

Tak :) Det havde jeg overset. 

Tilmeldt 4. Aug 13
Fra  Telda Skrevet kl. 11:42

Allan Hansen:

Hej David

Det tænkte jeg nok du gjorde :)

Det er mere den her jeg mener: Telda.dk bruger cookies til at give et overblik over hvordan vores kunder bruger hjemmesiden, så vi løbende kan forbedre den. Læs mere her.

Den bjælke hvor det står i. Jeg benyttede nemlig samme bjælke og opdagede så pludselig at mine sider blev indekseret helt forkert i Google. Fandt man en side af mine på Google, så stod der ikke en beskrivelse af selve siden, men istedet den tekst jeg så havde skrevet i den bjælke der. Det virkede nemlig ikke særlig heldigt, så jeg slettede ihvertfald min igen og det har så heldigvis ændret sig tilbage igen.

Så du løste problemet ved at fjerne den bjælke helt? Hvordan gør du så besøgende opmærksom på at din hjemmeside bruger cookies? Hvis den såfremt gør det.

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:19

Hej David!

Jeg synes du har en flot og overskuelig webshop! Jeg kan godt lide effekten når man putter en vare i indkøbskurven! :P

Der er dog noget jeg finder lidt forvirrende: Nogle af knapperne har forskellige toner af blå - eksempelvis "Tilføj til Kurv" og "Vis". Her ligner det lidt, at "Vis" er inaktiv (hvilket den ikke er). Det samme viser sig på knappen "Kasse". Måske skal du holde dig til den samme tone af blå på alle knapper, så det ikke virker som om de har forskellige funktioner :) 

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)