Hej Jibbiea
Simpel, lækker, flot og fungerende site.
Med frygt for at gentage fra Poul, så er her mine observationer og kommentarer:
1. Giv dine købsknapper en god CTA farve. Grøn eller orange - Trods dit gennemførte farvetema.
2. Inden man putter noget i kurven, så står der i venstre kolonne: Forsendelse = 0 kr. Når du putter noget i, så bliver forsendelse 50 kr. Personligt synes jeg at det vil være mere troværdigt, hvis du viser din forsendelse med det samme. Ellers så fjern det helt og først vis forsendelse, når man trykker ind på kurven.
3. Alle de undersider, du ikke har nogen produkter eller content på, burde ikke blive vist, før der er indhold på. F.eks 'Transport'.
4. Du har en fin feature, der viser, at man kan ændre valuta. Dog kan man kun vælge DK. Før du har sørget for, at man kan vælge andre, så burde du fjerne den.
5. Din Twitter og Facebook i footer viser til prestashop - ikke dine egne sociale medier.
6. Du burde ændre dit favicon, som pt er prestashops.
7. Nu tages det ikke så alvorligt, men jeg har hørt, at der skulle være en lov, der siger, at man ikke må sige "Gratis Fragt", da man ikke må love noget 'gratis' for at minimums beløb. Som du skriver, må du ikke love Gratis Fragt ved køb af mere end 500 kroner.
Denne mærkelige lov siger, at man så ikke giver noget gratis, da man så 'tvinger' kunden til at købe noget.
Kald det i stedet 'Fri Fragt ved køb af over 500 kroner' - Problem solved. :)
Det var mine 25 øre. Jeg håber, du kan bruge det.
Hvis du har nogen spørgsmål, så send gerne en PM.
God vind med shoppen.
Mvh
Casper