Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores site

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi sælger wallstickers på http://www.mywalls.dk 

Hvordan syntes I siden fungere/ser ud. Er der ting som burde laves om?
Ser frem til jeres feedback :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09

Hej. Det er en herlig webshop, du har fået lavet med skønne væg-dyr! Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på mywalls.dk

Det er en god start, du har lavet. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:17

Hejsa

Jeg synes det generelt er en flot webshop, med en flot forside med jeres nyheder og seneste slagtilbud.

Det jeg synes der fungerer mindre godt det er, at i har kategorier på jeres webshop som er tomme. Det er ret irriterende at besøge webshops hvor kategorierne er tomme for produkter.

Held og lykke med jeres webshop herfra.

Mvh.

Mads

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 23:29

Hej Jibbiea

Simpel, lækker, flot og fungerende site.
Med frygt for at gentage fra Poul, så er her mine observationer og kommentarer:

1. Giv dine købsknapper en god CTA farve. Grøn eller orange - Trods dit gennemførte farvetema.
2. Inden man putter noget i kurven, så står der i venstre kolonne: Forsendelse = 0 kr. Når du putter noget i, så bliver forsendelse 50 kr. Personligt synes jeg at det vil være mere troværdigt, hvis du viser din forsendelse med det samme. Ellers så fjern det helt og først vis forsendelse, når man trykker ind på kurven.
3. Alle de undersider, du ikke har nogen produkter eller content på, burde ikke blive vist, før der er indhold på. F.eks 'Transport'.
4. Du har en fin feature, der viser, at man kan ændre valuta. Dog kan man kun vælge DK. Før du har sørget for, at man kan vælge andre, så burde du fjerne den.
5. Din Twitter og Facebook i footer viser til prestashop - ikke dine egne sociale medier.
6. Du burde ændre dit favicon, som pt er prestashops.
7. Nu tages det ikke så alvorligt, men jeg har hørt, at der skulle være en lov, der siger, at man ikke må sige "Gratis Fragt", da man ikke må love noget 'gratis' for at minimums beløb. Som du skriver, må du ikke love Gratis Fragt ved køb af mere end 500 kroner.
Denne mærkelige lov siger, at man så ikke giver noget gratis, da man så 'tvinger' kunden til at købe noget.
Kald det i stedet 'Fri Fragt ved køb af over 500 kroner' - Problem solved. :)

Det var mine 25 øre. Jeg håber, du kan bruge det.
Hvis du har nogen spørgsmål, så send gerne en PM.

God vind med shoppen.

Mvh
Casper

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:14

Rigtigt fin lille webshop, men også en meget anonym webshop. Du fokuserer udelukkende på den sorte udgave af alle dine produkter på trods af, at du sælger dem i 20 forskellige farver. Jeg troede faktisk i lang tid slet ikke at man kunne få dine wallstickers i andet end sort... så du skal på en eller anden måde få tydeliggjort allerede på forsiden at du faktisk sælger de her wallstickers i alle mulige farver. Det er muligt at det ødelægger dit stilrene design lidt, hvis du skal til at vise dem i forskellige farver på forsiden - men jeg tror du kommer til at miste mange kunder, hvis ikke du gør det.

Indkøbskurv: Få indkøbskurven i venstre side væk. Den forvirrer mere end den gavner. Folk forventer at finde den øverst til højre, hvor du også allerede har den.

Nyhedsbrev: Enten skal du tydeligt vise folk, hvad de får ud af at tilmelde sig - ellers kan du lige så godt lade være med at have den boks. 

Købsflow: Drop alt det login halløj. Folk vil ikke logge ind, oprette konto og alt muligt for at købe en wallsticker...

Dansk/Engelsk: Du har lidt engelske tekster hængende rundt omkring, så få lige ryddet op i din oversættelse.

Call to Action: Dine "Læg i kurv" knapper er meget anonyme. Overvej at teste om de skal laves mere tydelige.

Det var lige lidt input herfra. Held og lykke med det.

\Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:45

Jeg er enig i det med login-halløjet.

Hvem gavner det? Kunden eller webshop-ejeren? Man ser det på mange webshops, både nye og eksisterende.

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:54

Poul Madsen:
Hvem gavner det? Kunden eller webshop-ejeren? Man ser det på mange webshops, både nye og eksisterende.

Nu er jeg ikke sikker på, om dit spørgsmål var retorisk, men her er mit svar alligevel.

Det gavner tilbagevendende kunder. Altså kunder der vender hyppigt tilbage. Ikke blot to gange hvert halve år.
Så det er bestemt ikke den rigtige form for shop at have det på.

Som ejeren er det meget rart, da det holder godt track på alle kunderne. Med en registreret kunde, er det også nemmere at oprette tilbud osv.

Men denne shop skal sælge til unikke kunder konstant - de gider ikke lave login.

Så jeg er helt enig med Poul og Mikkel.
Fjern login - Lad kunde handle direkte.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:07

Ser pænt ud. 

Men der er mange steder hvor konverteringen ville kunne øges. 

1. Få usp'er i headeren

2. På forsiden skal der være produkter som fanger kunden til at kigge videre. Ha' jeres 10 mest solgte stickers på forsiden, og lad det fremgå

3. Jeg ville gøre nyhedsbrevet mere synligt. Det skal kunne ses hele tiden ligesom med kurven. 

4. I søgefeltet ville jeg adde tekst såsom "Her kan du søge på motiver, farver & produkter" eller noget i den stil. 

5. I ordrer flowet kunne i måske lave noget mersalg i form af at tilbyde produkter som går godt til det motiv eller som måske ikke kan undværes, hvis stickersne skal fjernes igen, eller hvad ved jeg. 

6. Ha' relaterede produkter på jeres produktsider. 

7. footeren kunne måske også optimeres en smule. 

Her er nogle bud på hvordan i kan tjene flere penge. Håber de kan hjælpe jer. 

Derudover er det en pæn side og jeg håber i får succes :) 

Mvh

PerfectPicture I/S

Jakob Wolff

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:10

Casper Nybroe:

Det gavner tilbagevendende kunder. Altså kunder der vender hyppigt tilbage...

Hvis det gavner tilbagevendende kunder er det i orden, helt klart, men hvilke fordele er der?

For at følge ordre-status: Her burde det være muligt at spore en vare blot ved at indtaste ordrenummer i et felt fx på Kontakt os-siden.

Tilbud: Nyheder om tilbud kan man vel få med et nyhedsbrev.

Special-tilbud og rabat til gamle kunder: Helt ok.

Se, hvor mange ordrer, kunden har lagt i firmaet og beløbet. Det kan være en fordel, hvis kunden ikke selv har tjek på, hvor meget man har købt hos en bestemt leverandør.

Fordelene skal listes, så kunden kan se det.

Jeg synes, det er i orden at kunder kan oprette sig som brugere, men det må være et frit valg, og som default skal man IKKE logge ind... synes jeg.

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:01

Super!

Suger det hele til mig.
Så fedt at I gider bruge tid.
Der er virkeligt mange gode pointer som der bliver arbejdet videre med.
Er i gang med at få en programmør til at lave det første rettelser. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)