Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<advarselssirene on> iVinkel hærger igen <advarselssirene off>

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 11 person

Til dem (de få?) der måtte have bemærket det, smækkede jeg og mit alter ego, Webmaster, med døren i en debat om en blog af Soulaima. Efter en herresnak med Martin, har jeg trukket begge profilopsigelser tilbage, idet jeg blev bibragt en forståelse for hændelsesforløbet.

At jeg/vi (øhhh...) selv, i et anfald af ophidselse, joggede i spinaten, ved at bruge begge profiler i samme debat, skal aldrig ske mere, det lover jeg. Jeg fortsætter dog med at lade iVinkel tage skraldet for de dumheder, som jeg gerne vil skåne firmaet for at få indexeret af Google ;-)

Rabindranath Tagore:
Spark får kun støv og ikke grøde til at stige af jorden.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 07:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bør man ikke kunne stå inde for det, som man skriver på nettet? :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 07:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jacob:
Jo, selvfølgelig og Webmaster står da også 100% inde for indlæg i firmaets navn. iVinkel er der hvor jeg personligt slår gækken løs, kvajer mig, gør mig upopulær (især blandt tusindbenene i MLM-gruppen) m.m. og dét skal firmaet jo ikke stå på mål for, når vore kunder googler firmanavnet Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 610
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

iVinkel:
iVinkel er der hvor jeg personligt slår gækken løs, kvajer mig, gør mig upopulær

Også kaldet trolling?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nicolai Lundgaard:

iVinkel:
iVinkel er der hvor jeg personligt slår gækken løs, kvajer mig, gør mig upopulær

Også kaldet trolling?

Wikipedia:
... vedkommende skriver indlæg egnet til at provokere folk og fremkalde en hidsig diskussion. En troll mener ikke nødvendigvis, hvad han skriver; hans primære formål med sine indlæg er ikke at argumentere for en påstand, men at få folk til at hidse sig op og "bide på krogen".
Det du citerer fra mit indlæg er min sædvanlige, uhøjtidelige stil. Læg i det hvad du vil, men check lige listen over mine nu 223 udgydelser (http://www.amino.dk/members/iVinkel/default.aspx), før du drager forhastede konklusioner Skype-Wink

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 09:09

iVinkel:

Jacob:
Jo, selvfølgelig og Webmaster står da også 100% inde for indlæg i firmaets navn. iVinkel er der hvor jeg personligt slår gækken løs, kvajer mig, gør mig upopulær (især blandt tusindbenene i MLM-gruppen) m.m. og dét skal firmaet jo ikke stå på mål for, når vore kunder googler firmanavnet Wink

Dér er vi nok forskellige :-)  Det ville da være skrækkeligt, hvis alle skulle gå rundt og leve et dobbeltliv på nettet. Den overvejende pejling for min online adfærd er selvfølgelig, at jeg tænker før jeg taler. - Alligevel tillader jeg mig, at udtale mig både kritisk og provokerende fra tid til anden. Det kan jeg sagtens forsvare, selvom jeg arbejder i en stor international virksomhed.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Eiiiiii, nu vælter det ind med stjerner. Ganske vist en ad gangen, men mange stjerner små, gør jo en funklende nattehimmel ... eller ...? Skype-Giggle

Denne posting er en tydelig illustration af mit ønske om at holde firmaet fri for at blive slået i hartkorn med iVinkel Skype-BigSmile

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:22

jeg synes det er lidt hård behandling du får i nattehimlen - og kan måske godt lidt forstå, at man kan ha en hat på som virksomhed og ha lyst til en anden som person. Jeg tror dog ikke rigtigt den holder, så jeg tror bare du skal beslutte dig. Enten vær iVinkel og ha ikke noget firma med i din profil eller vær virksomheden og hvis dens reklame er vigtigere end personen - så hold dig til udtalelser virksomheden kan tåle

I virkeligheden tror jeg, at virksomheder tåler ret meget i forhold til dens ejer, så længe vi taler stærke meninger og ikke ulovligheder og snyd, så jeg tror slet ikke der sker så meget. Jeg tror ikke Simon Spies havde fået samme succes med at slå gækken løs idag, men jeg tror godt man kan ha provokerende meninger som virksomhedsleder, uden at det nødvendigvis skaber så mange problemer for virksomheden

I alle fald synes jeg det var godt du tog en herre snak med Martin og trak profillukningerne - vi kan alle flyve for højt, og så er det sgi flot at lande ordentligt alligevel

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 11:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
jeg synes det er lidt hård behandling du får i nattehimlen
Tak for din kommentar, John. Som altid sobert og afballanceret. Som privatperson (og det er jo ikke mig der ejer firmaet) er jeg ret hårdhudet, hvilket dog ikke er det samme som ufølsom. Jeg lytter og læser skam seriøst alle de hug jeg får. Når/hvis der kommer overraskende mange, gør jeg mig skeløjet og kigger indad. Jeg er en meget ærlig og åben(mundet) person. Jeg havde ikke behøvet at starte denne tråd, men valgte at gøre det, da der sikkert sidder et par stykker og undrer sig. At det foreløbigt har givet 5 enkeltstjerner må jeg indrømme, at jeg ikke forstår, men jeg lever med det.
Cookie - John Hannover:
jeg tror bare du skal beslutte dig. Enten vær iVinkel og ha ikke noget firma med i din profil eller vær virksomheden og hvis dens reklame er vigtigere end personen - så hold dig til udtalelser virksomheden kan tåle
Dine råd er altid værd at at lytte til. Jeg vil overveje at droppe iVinkel og så kan jeg jo blot håbe på, at de fordomme folk har indtaget mod samme, ikke vil smitte af på min Plus-profil som Webmaster.
Cookie - John Hannover:
I alle fald synes jeg det var godt du tog en herre snak med Martin og trak profillukningerne - vi kan alle flyve for højt, og så er det sgi flot at lande ordentligt alligevel
Ikke alle mener åbenbart ikke, at jeg er landet flot, men ja ... Martin sendte mig en Podcast, hvor han forklarede mig om baggrunden for hans indgriben i debattråden på Soulaimas blog og så forstod jeg grunden til "cencuren".

I denne tråd fjæler der sig en enkelt tricker. Der skal nok være nogen med kløe i pegefingeren, der hjertens gerne pinder ud i detaljer, hvorfor de har givet mig een stjerne. Må jeg anbefale, for Aminos skyld, at man bider raseriet i sig ;-)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:48

Der er nu mange som opretter en ekstraprofil, i tilfælde af at de har nogle spørgsmål af lidt mere penibel karakter, som de ikke ønsker associeret med deres virksomhed, eller ønsker at bruge Amino til at have lidt sjov, ved siden af deres daglige arbejde. Så det kan jeg ikke se noget galt i.

Og så vil jeg som Cookie, give dig credit for at 'komme tilbage' på denne måde.

Jeg kan iøvrigt godt li' din humoristiske stil Smile

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)