Hej Jeg har skrevet en side på min side, der fortæller besøgende, for at man skal vælge min virksomhed frem for andre. Jeg har bare svært ved at om det virker troværdigt og sælgende mm. Det samme gælder også min Om os side. Hvad synes I? Er der noget der skal skrives om eller slettes? PS. Hostly er en webhost. Mvh. Niclas |
Jeg synes da, det er gode pointer. Der er tænkt over, hvorfor kunden skal vælge netop jer. Jeg ville nu trække det lidt skarpere op.
Derfor skal du vælge Hostly.
Gå direkte til sagen:
"Vi tror at mange kan være skeptiske over at skulle af med betalingen for et helt år. Hvis man bare skal forsøge sig med systemerne eller har et arrangement, der kun vare et par måneder eller tre, er det meget rart at være ved os. Man kan hurtigt gå igen", skriver du.
I stedet kunne du skrive noget i denne retning: "I modsætning til konkurrenterne forlanger Hostly ikke betaling for et helt år ad gangen. Du betaler kun for en måned ad gangen - resten af pengene beholder du i lommen. Derfor kan du tillade dig at prøve systemerne af. Du er fri til at skifte host, når du vil - og du betaler aldrig for hosting, som du ikke vil have."
Gør også lidt ud af det med at beskrive fordelene ved en krypteret forbindelse uden at gå amok i fagsprog. Man kan godt have brug for kryptering uden at vide alt om det.
På samme vis kan du stramme de andre pointer. Træk modsætningen til konkurrenterne skarpt op. Med fare for at støde nogen: Jeg ville nok ikke skrive, at den yngste er sytten år - eller at der er masser af sjov på kontoret. Jeg ved, at mange unge iværksættere er rigtig dygtige - men vi kender alle sammen en på sytten, der er knap så seriøs, og det behøver jo ikke at gå ud over jer.