Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til "Hvorfor os"-tekst

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har skrevet en side på min side, der fortæller besøgende, for at man skal vælge min virksomhed frem for andre. Jeg har bare svært ved at om det virker troværdigt og sælgende mm. Det samme gælder også min Om os side. Hvad synes I? Er der noget der skal skrives om eller slettes?

PS. Hostly er en webhost.

http://hostly.dk/hvorfor-os/

http://hostly.dk/om-os/

Mvh.

Niclas

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:59

Jeg synes da, det er gode pointer. Der er tænkt over, hvorfor kunden skal vælge netop jer. Jeg ville nu trække det lidt skarpere op.

Derfor skal du vælge Hostly.

Gå direkte til sagen:

"Vi tror at mange kan være skeptiske over at skulle af med betalingen for et helt år. Hvis man bare skal forsøge sig med systemerne eller har et arrangement, der kun vare et par måneder eller tre, er det meget rart at være ved os. Man kan hurtigt gå igen", skriver du.

I stedet kunne du skrive noget i denne retning: "I modsætning til konkurrenterne forlanger Hostly ikke betaling for et helt år ad gangen. Du betaler kun for en måned ad gangen - resten af pengene beholder du i lommen. Derfor kan du tillade dig at prøve systemerne af. Du er fri til at skifte host, når du vil - og du betaler aldrig for hosting, som du ikke vil have."

Gør også lidt ud af det med at beskrive fordelene ved en krypteret forbindelse uden at gå amok i fagsprog. Man kan godt have brug for kryptering uden at vide alt om det.

På samme vis kan du stramme de andre pointer. Træk modsætningen til konkurrenterne skarpt op. Med fare for at støde nogen: Jeg ville nok ikke skrive, at den yngste er sytten år - eller at der er masser af sjov på kontoret. Jeg ved, at mange unge iværksættere er rigtig dygtige - men vi kender alle sammen en på sytten, der er knap så seriøs, og det behøver jo ikke at gå ud over jer. Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Jan 08
Indlæg ialt: 143
Fra  www.netværkfyn.dk Skrevet kl. 21:03

Jeg ville nok skrive det hele om hvis det var mig, desværre. Du bruger bla. ord som : vi er pjattet på kontoret. Det ville skræmme mig væk med det samme.

i hvor os: Der kommer du med en holdning til hvad de fleste nok ville vælge hvis de kunne.

Jeg ville vende den om og skrive feks. : I skal vælge de andre hvis I vil bnde jer for mindst 1 år, ved os binder i jer for 3 mdr.

Og I skal vælde de andre hvis I ønsker et stort firma med mange ansatte hvos du møder 1 ny hver gang, hos os møder du samme person hver gang.

Det var blot min mening :)

p,s Så syntes jeg ikke du behøver nævne du kun er 17år det holder også mange væk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Jeg synes da, det er gode pointer. Der er tænkt over, hvorfor kunden skal vælge netop jer. Jeg ville nu trække det lidt skarpere op.

Derfor skal du vælge Hostly.

Gå direkte til sagen:

"Vi tror at mange kan være skeptiske over at skulle af med betalingen for et helt år. Hvis man bare skal forsøge sig med systemerne eller har et arrangement, der kun vare et par måneder eller tre, er det meget rart at være ved os. Man kan hurtigt gå igen", skriver du.

I stedet kunne du skrive noget i denne retning: "I modsætning til konkurrenterne forlanger Hostly ikke betaling for et helt år ad gangen. Du betaler kun for en måned ad gangen - resten af pengene beholder du i lommen. Derfor kan du tillade dig at prøve systemerne af. Du er fri til at skifte host, når du vil - og du betaler aldrig for hosting, som du ikke vil have."

Gør også lidt ud af det med at beskrive fordelene ved en krypteret forbindelse uden at gå amok i fagsprog. Man kan godt have brug for kryptering uden at vide alt om det.

På samme vis kan du stramme de andre pointer. Træk modsætningen til konkurrenterne skarpt op. Med fare for at støde nogen: Jeg ville nok ikke skrive, at den yngste er sytten år - eller at der er masser af sjov på kontoret. Jeg ved, at mange unge iværksættere er rigtig dygtige - men vi kender alle sammen en på sytten, der er knap så seriøs, og det behøver jo ikke at gå ud over jer. Big Smile

Tak for god konstruktiv kritik. Sætter mig straks ved tegnebordet (Skrivebordet?) og skriver nogle tekster, ligesom som dit eksempel :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06

mikkel35:

i hvor os: Der kommer du med en holdning til hvad de fleste nok ville vælge hvis de kunne.

Jeg ville vende den om og skrive feks. : I skal vælge de andre hvis I vil bnde jer for mindst 1 år, ved os binder i jer for 3 mdr.

Fed idé. Det lyder rigtig taktisk, så det vil jeg også have i baghovedet, når jeg skriver det om igen :)

Skal jeg så også ændre titlen på hele Hvorfor os siden? Hvis ja, til hvad?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:08

Jeg forstår ikke logikken i følgende punkt:

Vi er få og kan derfor tilbyde personlig support. Ja, lige pt. sidder der kun én person i vores support team. Vi kan derfor give dig personlig support og bedre forstå de behov, lige præcist du stiller.

Det giver ikke så meget mening for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

Emil:

Vi er få og kan derfor tilbyde personlig support. Ja, lige pt. sidder der kun én person i vores support team. Vi kan derfor give dig personlig support og bedre forstå de behov, lige præcist du stiller.

Før jeg drev hosting, var jeg selv kunde hos flere forskellige. Jeg oplevede i bund og grund - hvilket jeg også gør udenfor hosting - at de ikke aner noget om en. Man snakker med en supporter den ene dag og en anden den anden dag. Og de supportere har INGEN baggrundsviden.

Jeg holder øje med mine kunders sider og er den eneste de henvender sig til, så jeg kan hurtigere danne et overblik over deres behov - også fremadrettet. Jeg kender dem og forstår hvad de vil og det gør jeg i alle deres support requests.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:24

Jeg må også indrømme, at jeg heller ikke forstår det. Selvom der er mange supportere, kan de da godt være kompetente?

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Milos:
Jeg må også indrømme, at jeg heller ikke forstår det. Selvom der er mange supportere, kan de da godt være kompetente?

Ja, men det handler ikke så meget om kompetence, mere om at kende vedkommende.

Det er jo klart at hvis du nede i et supermarked fortæller en af kassemedarbejderne, at du hedder Milos, så kan du ikke forvente, at en ny dagen efter ved det. 

Det er samme idé her. De behov mine kunder stiller, husker jeg. Jeg husker hvad de vil og hvor deres niveau er indenfor IT, så jeg effektivt kan hjælpe dem på deres premisser.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:47

Hr. Hedam:

Emil:

Før jeg drev hosting, var jeg selv kunde hos flere forskellige. Jeg oplevede i bund og grund - hvilket jeg også gør udenfor hosting - at de ikke aner noget om en. Man snakker med en supporter den ene dag og en anden den anden dag. Og de supportere har INGEN baggrundsviden.

Jeg holder øje med mine kunders sider og er den eneste de henvender sig til, så jeg kan hurtigere danne et overblik over deres behov - også fremadrettet. Jeg kender dem og forstår hvad de vil og det gør jeg i alle deres support requests.

I så fald ville jeg formulere mig anderledes. Det forstod jeg i hvert fald ikke, da jeg læste det. Umiddelbart så kan det virke modstridende at sætte få medarbejdere (1) lig med bedre support. Det du siger giver kun mening så længe virksomheden har få kunder. Ellers er få medarbejdere jo lig med lang supporttid.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)