kan lave et webshop uden den kommer på internettet?
Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Morten Solheim
Skrevet
28-08-2013 kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej aminoer :)
jeg skal til at lave en prestashop. Jeg ville høre om man kan arbejde på en webshop uden den kommer på internettet , og om man skal have et domæne navn , for at kunne leje lidt med at lave en webshop? Vis man kan hvordan gør man så?
på forhånd tak :)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-08-2013 kl. 18:27
Svar
Svar
Tilmeldt 6. Oct 12
Du kan sætte Prestashoppen som værende "Under Maintenance" et eller andet sted i dine indstillinger. På den måde kan eventuelle besøgende se, at der snart kommer noget på domænet, men de kan ikke se, det du arbejder med.
Svar
Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Morten Solheim
Skrevet
28-08-2013 kl. 20:43
Svar
okay tak :) men kan man skal man have et domæne navn, og skal jeg have et webhotel? kan det ikke bare køre på min pc?
Svar
Tilmeldt 4. Mar 10
luchau
Skrevet
28-08-2013 kl. 20:57
Svar
Svar
Tilmeldt 18. Apr 07
kan det ikke bare køre på min pc?
Jo da, prøv at kigge på WAMP: http://www.wampserver.com/en/
Eller LAMP, hvis du leger med Linux.
VH. HelePlanter.dk
Svar
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Tilmeldt 27. Nov 11
Jeg mener helt bestemt at Microsoft har et gratis program til at arbejde med din webshop offline, men jeg kan ikke lige huske, hvad det hedder...
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Jeg mener helt bestemt at Microsoft har et gratis program til at arbejde med din webshop offline, men jeg kan ikke lige huske, hvad det hedder...
Notepad :-)
Svar