I forbindelse med et af vores projekter har vi brug for en freelancewordpress ekspert som kan træde til ved behov og afslutte projekterne til tiden i høj kvalitet.
Håber at høre fra nogle gode freelancere og hvis i er dygtige gør det ikke noget at i er studerende.
Jeg vil også gerne melde mig på banen. Har stor erfaring i udvikling, implementering og fejlretning af websites i Wordpress. Jeg driver idag en mindre IT-virksomhed, hvor en af vores kerneområder er Wordpress, og vil derfor kunne sikre høj kvalitet og overholdelse af deanlines (samt god support).
Du er meget velkommen til at skrive til mig på karsten@revol8.dk eller ringe på 7044 4015.
Ekspert er et stor ord. ;-) .. Men vil mene jeg har godt styr på systemet, og har da også lavet flere forskellige WordPress hjemmesider, samt hjulpet folk med mindre problemstillinger.
Du kan se mine referencer her (http://tobiash.dk/freelance/wordpress)
- Har desuden sendt en PB.
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Jeg kunne godt tænke mig, at høre nærmere og jeres projekter og hvad opgaverne går ud på. Jeg vil gerne tilbyde mine kompetencer og hjælpe til hvor der er brug for. Du er velkommen til at kontakte mig.
Se derudover nogle af mine referencer på www.genber.dk