Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for freelance wordpress ekspert

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I forbindelse med et af vores projekter har vi brug for en freelance wordpress ekspert som kan træde til ved behov og afslutte projekterne til tiden i høj kvalitet.

Håber at høre fra nogle gode freelancere og hvis i er dygtige gør det ikke noget at i er studerende.

mvh

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:53

Uden at vide præcis hvad jeres behov er, og hvad opgaverne går ud på, vil jeg dog byde ind et tilbud om et WordPress klippekort.

Jeg har nemlig lige nu yderligere 20% rabat på klippekort (hvis du bestiller inden d. 1/9).

http://www.conseo.dk/wordpress/klippekort

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakt mig først, og snakke om opgaven.

God dag

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 15:10

Hej,

Jeg vil også gerne melde mig på banen. Har stor erfaring i udvikling, implementering og fejlretning af websites i Wordpress. Jeg driver idag en mindre IT-virksomhed, hvor en af vores kerneområder er Wordpress, og vil derfor kunne sikre høj kvalitet og overholdelse af deanlines (samt god support).

Du er meget velkommen til at skrive til mig på karsten@revol8.dk eller ringe på 7044 4015.

Venlig hilsen

Karsten

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:44

Ekspert er et stor ord. ;-) .. Men vil mene jeg har godt styr på systemet, og har da også lavet flere forskellige WordPress hjemmesider, samt hjulpet folk med mindre problemstillinger.

Du kan se mine referencer her (http://tobiash.dk/freelance/wordpress)

- Har desuden sendt en PB.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:30

Hej 

Jeg kunne godt tænke mig, at høre nærmere og jeres projekter og hvad opgaverne går ud på. Jeg vil gerne tilbyde mine kompetencer og hjælpe til hvor der er brug for. Du er velkommen til at kontakte mig. 

Se derudover nogle af mine referencer på www.genber.dk 

Mvh

Tarik Salihovic

Tlf.: 20187100

E-mail: tariksalihovic@gmail.com

Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:38

Tak for jeres feedback. Jeg er nu igang med at gennemgå kontakter, kompetencer og referencer.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)