Hej Aminoer, Vil gerne have lidt feedback på min nye hjemmeside! Både ris og ros! Ved godt der skal være flere artikler, men de kommer selvfølgelig! Husk også at like min FB side, så er i fandeme søde! Får ikke så meget opbakning til det i vennekresen! Mvh Mathias Kock :-) |
Hej :)
Generelt er det en meget pæn hjemmeside, men jeg synes ikke, at designet passer til indholdet.
Ydeligere finder jeg banneret upassende, da det minder mere om noget, der skal relatere og associere til natklubber.
Hvad er begrundelsen for disse farver? Hvad er begrundelsen for banneret?
Jeg kan godt lide sekve strukturen på hjemmesiden, men jeg synes, at du stærkt skal genoverveje dine farver og dit banner. Hvordan kan dette relatere og associsere til odds? Måske det vil ligne for meget de andre oddssider, men farver som orange, grøn og sort vil allerede være i mine tanker. Måske en stærkere og mørkere blå. Derudover synes jeg, at dine farver er for ens. Det gør det svært for den besøgende at skelne imellem vigtigt og uvigtigt. Du skal henlede den besøgende til noget mere bestemt eller hvert fald bryde med nogle flere farver.
Ovenstående kan virke som meget kritisk. Det var ikke min intention. Jeg synes virkelig, at det er en flot struktur og designet fejler skam heller ikke noget. Jeg synes bare ikke, at det passer til sammenhængen.
Jeg håber, at du kunne bruge det til noget :)