Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for en fragtmand som kører fra sjælland til jylland hver dag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er som sagt igang med at finde ud af resten af tingene derfor skriver jeg her. har du kørsels dagligt og til at fylde en varevogn så se her. jeg igang med at finde priserne som er færdig en af dagene og derfor tilbyder jeg kan kører fra Sjælland til Jylland hver dag. med pakker og paller til jeres kunde i Jylland til en fair pris.

Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 21:52 | Låst

Køre du selv? eller har du et andet firma til at køre for dig? 

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:12 | Låst

hej christian.. jeg kommer til at kører selv da jeg ikke har råd til at ansætte nogen.. men self jo mere kørsels jo flere chauffør.. :D og så kommer der self til at være kørsels samme dag og fra dag til dag levering ... ingen ting der tager over 2 dage at levering det en garanti jeg laver eller bliver det kørt gratis. ( dog undtagen hvis personen ikke er hjemme eller der er lukket )

men mangler lige de sidste ting.

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:17 | Låst

Hi :) Jeg er interesseret i at få flyttet en hjørnesofa fra østerbro, kbh til lyngby på djursland. Er det noget du kan hjælpe med og hva vil det koste? På forhånd tak. Kicki

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 17:21 | Låst

Fra Kokkedal
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 26
Fra  CargoMatch ApS Fragtopgaver ApS Skrevet kl. 18:58 | Låst

Hej Kicki 

Du kan også prøve at oprette turen på www.fragtopgaver.dk 

Så bliver den sendt ud til en masse vognmænd, som derefter vil give dig en god pris. 

God aften :-) 

Mvh

Benjamin Egeskjold

Fragt og Transport? www.fragtopgaver.dk - Hent 4 tilbud og spar op til 75% når du benytter en vognmand der allerede kører ruten.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)