Hej Min Gmail's er saa PIV langsomme i aften, Vil ingen ting. Er der andre som oplever det samme ? Takker mvh ancers |
ja jeg har oplevet det hele dagen..
ja jeg har oplevet det hele dagen.. |
hej det er jeg glad for at hoere eller ked af det :-), jeg mener saa er det ikke bare her hos mig :-) |
Tror generelt Google har lidt problemer i dag, deres søgemaskine er heller ikke helt villig sammen med deres webmasterværktøjer :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
aha ok , tak |
google er ½ død i dag, men med en twist. Når man søger på antiamerikanske ting som fx "Zeitgeist" vil den ikke ret gerne tage sig sammen og producere resultater. jeg ser det som at noget er under opbygning, vi har set det før. |
jps@jensstolt.dk
I virkeligheden er det uhyggeligt, at man kan mærke på Internettet, at de er ved at lave krig. |
jps@jensstolt.dk
Er ved at blive insane. Det kører lidt, men stadig skidt. |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Ja, det har været håbløst at arbejde med noget som helst fornuftigt i forhold til google's produkter hele dagen. Adsense, Adwords, gmail osv har været helt dødt... ? Men der har ikke været nogen besked om noget arbejde eller lignende. Google plejer ellers at oplyse om nye tiltag i de forskellige produkter, så man kan nå at vende sig til en eventuel ændring. Ligesom med det nye søgeordsværktøj - søgeordsplanlægning! Det virker hos mig nu. vh Jens |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253