Som iværksætter og selvstændig har du med næsten 100 % sikkerhed haft fingrene nede i opsøgende salg....på et eller andet tidspunkt. Kender du til situationen her: Mandag morgen har du besluttet at gi det en skalle med at få ringet til 20 virksomheder, som du ikke har haft fat i før, og du skriver sirligt alle disse data på virksomhederne i et skema, skriver et fint pitch ( tele-manuskript ) , og forbereder dig med en kop kaffe og lige at gennemtænke hvad du vil sige når du ringer til " de fremmede "... Alt er super ind til videre. Du grabber telefonen og ringer ud til de første 5 stykker... OG SÅ er det at du kører helt død i det på 5. virksomhed du har fat i, fordi de sagde alle 5 NEJ TAK til et møde med dig, trods dine forsøg på at overtale dem til det modsatte...Surt, ikke ? Og, modet siver stille og roligt ud af dig, og motivationen med. De resterende 15 får du ikke ringet ud til , fordi lysten er væk. Du springer over... MEN der findes en metode til at få styr på sine kanvasopkald, så der kommer noget positivt ud af det... Den metode er min salgscoaching, et program som jeg har haft en del selvstændige igennem siden jeg lancerede det medio januar i år. Istedet for at gi en 1 dags kursus følger jeg op på dit salgsarbejde løbende, coacher, gir ideer, i 3 uger så du kan opleve udvikling i dine kompetencer. 4 timers effektiv sparring, samt meget andet som du kan læse om her: http://optimersalget.dk/salgspakken/ Du kan maile eller spørge mig i tråden, hvis noget er uklart i min beskrivelse af tilbuddet mv... |
Hej amino folk!
Jeg har som nybegynder på salgsområdet selv oplevet det som Flemming skriver med at miste modet! jeg har også derfor selv gjort brug af Flemming til at hjælpe mig med mit salg, og hans hjælp var MEGET brugbart, og han ved sgu hvad han snakker om, det er ikke bare ligegyldigt snak, men info man kan bruge til noget og arbejde med!
Så jeg kan kun anbefale at gøre brug af Flemmings coaching tilbud, da han ved hvad han snakker om, og som han skriver så garantere han jo næsten resultater, og hvad er bedre end resultater af ens salg?! - INTET! - så se at få kontaktet ham, og få gang i salget!
Held og lykke med jeres forretninger folkens! :)
Mvh.
Kasper Skovby