Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af mit website (søger gode råd)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er freelance fotograf og har fornyligt lavet ny hjemmeside. Én ting er hvad jeg mener om den, men jeg ville gerne have lidt indspark fra jer. Hvad tænker I når I lander på forsiden m.v., hvad kan gøres bedre og videre i den dur.

Jeg håber I vil tage jer tiden til det. Jeg skal nok gengælde det ;-).

www.cvcphoto.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:54

Jeg synes den er fin og overskuelig, dog måske en anelse kedelig.

Følgende smårettelse vil jeg anbefale:

- Få lavet et favicon. Det kan evt. blot være kamera-billedet.

- Find en anden form for hover på hovedmenuen. Det er ikke smart, at teksten bliver fed, når musen føres over, da fed skrift fylder mere i bredden end almindelig skrift. Det får hele menuen til at rykke sig. Så heller understegning eller noget helt andet.

- Jeg savner en effekt på ikonerne til sociale medier. De kunne evt blive farvelagt, når man fører musen over.

- Du har en del småfejl i koden f.eks. på linje 6, hvor der står meta content="text/html; charset=utf-8" http-equiv="Content-Type" />. Efter text/html står der ;, men det skal være ". Ligeledes er der en del andre småfejl, som let kan og bør rettes.

- Husk at udfylde alt-attributter for dine billeder

- Benyt h-elementer til overskrifter! Det er det, de er der til, og derudover også af hensyn til søgemaskinerne

Ovenstående er alle hurtige ting, som er nemme at klare.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 22:27

Tusind tak Emil - det er helt sikkert noget jeg kan bruge.

Når nu du siger kedeligt, hvad tænker du så på?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 22:44
Jeg tror det er fordi, det er lige gråt nok. Det hjælper lidt på de sider med farverige billeder.

I øvrigt virker hjemmesiden rigtig godt på en ipad. :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Pæn side med flotte fotos. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som gennemgås på videoen her:

">Feedback på cvcphoto.com

Så kan du se, hvor meget af det du vil følge. Videoen slettes hvis du ønsker det.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 00:26

Hej Christian,

Jeg er enig med Emil langt hen ad vejen. Designet er pænt og ordentligt, men mangler måske lidt farve. Det kunne du passende bruge på en CTA - call to action. Lav et knap, hvor der står "Bestil tilbud her" eller noget i den stil. Det vil nok øge din konvertering. Du kan for eksempel bruge http://buttonoptimizer.com/ og teste dig frem, indtil du har en knap, som virkelig får folk til at kontakte dig / skrive sig op til dit nyhedsbrev.

Til at teste kan du bruge visual website optimizer, men det er vist en længere snak. Jeg har selv tænkt mig at teste CTA godt og grundigt på mit http://thenewedition.dk/, hvor der er masser af knapper at lege med.

God vind sitet.

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Skrevet kl. 08:11

Tusind tak for hjælpen folkens. Det er virkelig noget jeg kan bruge! 

- Jeg kan godt se det med farverne eller rettere sagt det grålige udtryk. Det må der lige tænkes lidt over. 
- Kontaktformular - selvfølgelig! Jeg må lige finde ud af hvordan jeg laver sådan én.
- Super video med masser af gode idéer.

Kom endelig med flere bud - tak!

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 08:23

Det ser da meget godt ud.

Jeg bryder mig ikke om instagram looket, men det er en smagssag.

Du har nogle dubletter her og der.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43

Som flere af de andre savner jeg også-

- nogle flere farver

- noget CTA

Det med farverne undlod jeg at omtale, fordi det kan være fotografens valg, hvilke farvetoner han/hun satser på. Der er et stort marked for sort/hvide billeder og grålige.

Mht. CTA så var det også noget jeg undlod, fordi der er tale om en fotograf-hjemmeside, hvor hvert fotos er i fokus, ikke CTA - det er jo ikke et supermarked.

En anden ting, jeg ikke nævnte på min feedback-video er titletag'en oppe i fanebladet. Der står Fotograf København: Professionel fotograf Christian Cortsen. Den ville jeg forkorte til Fotograf Christian Cortsen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)