Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må vi besøge jer? Efterskole iværksættere trekantsområdet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! Prøver lige igen :)

Endnu en gang tak for et fantastisk forum!

Jeg står for et fedt hold elever, der alle har valgt faget IIL@LIKE (Innovation, Iværksætteri og Ledelse - Lederskab, innovation, konceptudvikling, entreprenørskab).

Faget er nyt og vi går som pilot-skole forrest i udbredelsen af ovenstående i landets efterskoler - og det er rigtig sjovt!

Vi søger spændende virksomheder at besøge på Fyn eller nær trekantsområdet. Spændende betyder ikke nødvendigvis succesfulde, men mere appetitvækkende, inspirerende og lærerige! Kort som langt, erfarent som nyt, rigt som fattigt. Vi kan og vil lære af alle.

Så hvis I har noget, I gerne vil vise os eller synes kunne være spændende for os at se - giv da gerne en hånd og et praj!

Vi samarbejder i øjeblikket med Middelfart Erhvervscenter samt Young Enterprise. De gør det rigtig godt, men vi vil gerne ud og se, røre og høre meget mere!

Hvis I har andet, som kunne være spændende - sig til! :)

De bedste hilsner

Jakob Asmussen
Strib Idrætsefterskole
Tlf. 28 71 11 42
Mail: jakob.sie@gmail.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:23

Et lille tip- Det er håbløst hvis man I et forum ikke skriver noget i overskriften der gør det muligt at vide om det er klik værd. Det er heller ikke normalt godt at lave samme indlæg med flere forskellige overskriftter - som dit første ER I SPÆNDENDE  og det næste MÅ VI BESØGE JER

Skriv dog lige ud - iværksættere på efterskole ønsker at besøge virksomhed - eller hvad du vil, men ikke sådanne "teaser" tekster - som er egnende til reklame film, men ikke som overskift, hvor du også ser der  står - skriv så klar en overskrift som muligt

Nå I alle fald håber jeg da at der er nogen i trekantsområdet der har tid - ellers ville jeg tro at visse af de store virksomheder - være sig Lego eller andre, kan lokkes, men det er ikke helt samme sag er jeg med på

held og lykke

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Feb 13
Skrevet kl. 20:16

Hej John!

Tak for din besked! Kan godt se, hvad du mener. Man prøver jo alt for respons :)

Håber nogen giver en hånd!

Vh. Jakob

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 20:41

Ikke fordi det er interessant for mig, men tænker bare lidt, hvad der er i det for virksomheden? 
En del virksomheder trækker sig vel lidt, med tanken om en flok efterskole elever der skal rende rundt en dags tid, men uden at virksomheden egentlig får noget ud af det?

Kunne være en idé at tilbyde virksomheden et eller andet for det. Ikke nødvendigvis penge, men måske noget omtale (inkl. link) på jeres egen hjemmeside, noget presse omtale (prøv at lave aftaler med en journalist på forhånd), film dagen og lav en fed youtube video i lægger op og deler på facebook m.m.

Så får virksomheden da noget PR ud af projektet og dine elever kommer ud og får ny viden / inspiration... 

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Tilmeldt 25. Feb 13
Skrevet kl. 21:22
Kan se hvad du mener, men håber ikke, det er grunden til, at folk ikke byder ind.

I min verden hjælper vi ofte hinanden omkostningsfrit - lån af lokaler, idé- og vidensdeling mv. Også til andre skoler - og dermed konkurrenter. Jeg vil gerne en efterskoleverden, som Danmark er kendt for, og ikke kun tanken om egoistisk overlevelse og udkonkurrering. Jeg ser det heller ikke anderledes end hvad dette forum på amino bidrager med - hjælp, tips og idéer til hinanden.

Jeg tænker mere på at fremme iværksætteri og innovation end at andres hjælp skal blive en forretning.

Hvis nogen går med samme filosofi, så håber jeg, de ser indlægget og giver deres viden og hjælp.

Vh. Jakob
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)