Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NuvoMedia v.3.0 - Konstruktiv kritik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 3. Jul 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Endelig! Vi har sluppet vores nye hjemmeside løs. Det er naturligvis med yderst stor fornøjelse, at vi endelig kan launche vores nye website, da den har været længe undervejs, men det skyldes tildels, at vi er meget perfektionistiske omkring vores identitet og hvordan vi fremstår, men den primære årsag til den udtrukne launch er dog, at vi har usandsynligt travlt. Det har vi heldigvis fortsat, men på det seneste er der blevet afsat en række nattetimer til at få færdiggjort siden.

Nu er tiden dog kommet til, at vi indsamler lidt konstruktiv kritik vi kan arbejde videre med, så det ville glæde os meget, hvis I kunne bruge blot fem minutter på at kigge hjemmesiden igennem og derefter komme med et par punkter, der kan arbejdes lidt med. På forhånd tak!

Med venlig hilsen,

NuvoMedia.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 19:01

Rigtig fin hjemmeside.

Jeg ville nok goere "mail@nuvomedia.dk" i footeren klikbart.

/Nicolaj

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 08:38

Hej Nicolaj,

Mange tak!

Jeg sørger for, at mailen i footeren bliver gjort klikbar.

Med venlig hilsen,

Nicolai, NuvoMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:47

Hejsa.

Jeg synes det er en fin side. Jeg synes dog der er lidt tomt på forsiden ved siden af skærmen under "læs mere om vores forskellige produkter" :-)

Mvh,

S

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 08:51

Hej Sebastian,

Jeg er ikke helt enig, men har du nogle bestemte forslag i tankerne til, hvad der eventuelt kunne placeres dér?

Med venlig hilsen,

Nicolai, NuvoMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:09

Hej Nicolai

Jeg ville nok fjerne knappen fra skærmen, og rykke den ud sammen med den tekst. Den blå knap (eller en anden farve) tror jeg, ville gøre det mere spændende. 

Jeg synes skærmen har blikfang nok uden knappen.

Når det så er sagt, så tror jeg, at jeg ville lave en illustration (en mand fx.) som står ved siden af skærmen, i stedet for at have noget tekst stående der.

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 09:15

Hej Sebastian,

Vi var faktisk meget i tvivl om, hvad vi skulle fylde i skærmen, men i forhold til knappen, så har du nok ret. Jeg forsøger at eksperimentere lidt med knappens placering og skærmens indhold. Mange tak for konstruktiv kritik, Sebastian!

Med venlig hilsen,

Nicolai, NuvoMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:21

Hej igen

Jeg sad lige og kiggede lidt på skærmen og teksten i den. Jeg synes teksten bliver en smule for tynd og uskarp, lidt som om den er "dotted".

Jeg ville prøve at tilføje en skygge på teksten, som bare bliver lagt lige ved siden af.

- S

Tilmeldt 3. Jul 13
Skrevet kl. 10:27

Hej Sebastian,

Ja, det kan du godt have ret i - vi må hellere få udskiftet indholdet på skærmen. Mange tak!

Med venlig hilsen,

Nicolai, NuvoMedia.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)