Har lige startet virksomhed og skal til at udstede en medarbejdersignatur til mig selv, for at kunne oprette en digital postkasse m.m. Til dette formål har jeg fået tilsendt en installationskode jeg skal benytte på DanID's hjemmeside - For at installere en nøglefil (billigste mulighed).
Problemet er bare jeg får en fejl når jeg forsøger at installere deres software. Den siger jeg har internet explorer 8, så det vil de lige lukke ned. Men i stedet lukkes installeringen - og har forsøgt med IE afinstalleret.
Oveni dette siger den at min installationskode er forkert.
Jeg vil så ringe ind til deres support, men de kræver 250kr for at kunne hjælpe mig. På trods af det er deres software, der fejler.
Kan selvfølgelig ikke finde noget konkret på deres supportside.
prøv først en anden browser- firefox eller chrome - eller en nyere ixeplorer 9 - selve softwaren skal bruge en kompertibel browser- og ja den kan drille
Den med installationskode der er forkert kan du ikke få hjælp med hvis den forsætter også med en anden browser - og fuld java - som jeg også går ud fra den kræver - læg mærke til om der dukker bjælker op der ber om OK for at installere noget danID software så du ikke overser dem
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Fandt dog ud af at den havde installeret det selvom den meldte fejl. Softwaren opførte sig generelt mærkeligt hele vejen igennem processen. Til sidst prøvede jeg så bare at logge ind for sjov og så virkede det.
Jeg har brugt over 10 timer på at prøve at oprette medarbejdersinatur og postkasse, men nej, det går bare ikke. Overvejer at sende en regning til Erhvervsstyrelsen på 25.000 kr for at få det til at vogne op. Hvis alla Aminoer gør detsamme sker der måske noget?
Eller endnu bedre send dem en ænret konntrakt hvor du kræver 1 million for at udsætte din virksomhed for den risiko og den blancocheck som virksomhederne reelt udskriver til feks. skat ved tilmelding til digital postkassen (læs digi post loven § 10) det er det rene og skære biondefangeri de har gang i. Det er en skandale at ingen på amino tilsyneladende har opdaget hvad det hele handler om. Man ønsker at fange og binde virksomheder og ledelser på arme og ben rent juridisk så virksomheder kan tvangsbehandles.
Med SKATs vanvid og spamming generelt vil § 10 betyde at alle virksomheder bør ansætte en fuldtidsansat jurist til at tjekke hvilken idioti SKAT osv. nu har fremsendt til ens digital postkasse. Får man ikke lige set et krav skrivelse osv. hænger virksomheden på regningen. For den skal nok komme fra banditterne hos den kriminelle virksomhed SKAT.
Så hvis det ikke er lykkedes dig at tilmelde dig endnu, så overvej nøje om du vil løbe risikoen og påtage dig udgifterne som følger at at være påtvunget data forbindelse og de deraf følgende afgifter og licenser. Jeg håber det er mig der har overset en masse advarslet fra aminos experter og at der er advaret over en bred kam mod digital post fælden.
Jeg har brugt over 10 timer på at prøve at oprette medarbejdersinatur og postkasse, men nej, det går bare ikke. Overvejer at sende en regning til Erhvervsstyrelsen på 25.000 kr for at få det til at vogne op. Hvis alla Aminoer gør detsamme sker der måske noget?
Hvis det har taget dig over 10 timer på at prøve at oprette det, så skal du måske overveje om du kan tillade dig at sætte din timepris til 2.500 kroner inden du sender regninngen :-) Just sayin'
Personligt synes jeg det gik ganske nemt, 10 minutter i alt vil jeg skyde på at jeg har brugt, men det er klart at der kan være problemer på individuelle installationer.
Med den nyeste IE og nyeste java, er der ikke nogen problemer.
Hvis du har medarbejder signatur fil, så husk, det ska være den PC hvor filen ligger på, du skal anvende.
Alternativt kan du bruge 5 minutter på at oprette en ekstra.
Der er ingen tvivl om, at der er noget af det mest fjogede jeg har oplevet - men det kan lade sig gøre.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Hej jeg er da lidt glad for at du har prooblemer For så er jeg ikke den enest - mit problem er java opdatering hvor certificatet for java er ukendt Det syndes jeg er mærkeligt når det er downloaded fra producenten jeg har 3 firmaer hvor jeg skal hanve forskellige lock in og nem id samtidig er det ikke det samme at have en e box i banken det er ikke lykkes mig at tale med et menneske Jeg. Har 4 gange forsøgt at få tilsendt instlationskoder til det ene selskab de kommer bare aldrig
Det er nogte lort stakkels dem som er lidt dårligere til edb emd mig