Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dribling ad libitum

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ad libitum
... betyder efter behag, af lyst eller så meget du skal bruge.

Dribling ad libitum er abonnementet, der giver fri adgang til mig som din eksterne kommunikationsrådgiver, tekstforfatter, korrekturlæser, salgstræner, mediekonsulent og PR-mand -  hver dag, mandag til fredag fra kl. 9 -16!

Du må ringe, komme forbi kontoret eller maile lige så uhæmmet du overhovedet har lyst til: Det er jo ad libitum - og derfor sætter jeg ikke noget loft på det antal timer, du må anvende mig.

Pris og gode vilkår
Det eneste du skal gøre, er at betale 4865,- kr. om måneden. Det svarer til syv timer af 695,- kr. På den måde betaler du altså kun for en enkelt dag - men kan bruge mig i en hel måned.

Dribling ad libitum er til dig, der vil have fri adgang til kommunikations-, tekst- og PR-hjælp uden at skulle tænke på prisen.

Hver den første får du en kort præcisering af mit timeforbrug, og hvad jeg har hjulpet dig med. På den måde kan du hele tiden holde øje med, om der er  økonomi og fornuft i samarbejdet.

Hvis forbruget er under syv timer, så skal du måske overveje bare at bruge min arbejdskraft på timebetaling, men hvis du modsat er over tolv timer - så er det nok meget fornuftigt at fortsætte...

Du kan opsige abonnementet med dags varsel, og den tid du ikke har brugt op til normalprisen á syv timer, vil du ved opsigelse have til gode hos Dribling.

Et godt samarbejde for begge parter

Jeg har ingen interesse i at opsige samarbejdet med mindre det bliver misligholdt eller i for stor stil begynder at erstatte mine øvrige services og produkter. Konkrete større tekstopgaver eller journalistisk arbejde vil jeg derfor altid give en fast pris på, idet Dribling ad libitum primært er ment som et abonnement på mange opgaveløsninger af kortere varighed.

Du skal dog bare bruge løs - hvis jeg synes, det bliver for meget, så er det mit ansvar at få guidet samarbejdet på ret kurs igen. For dig er det ad libitum.

Send en mail til rgm@dribling.dk eller ring til mig på 31 25 02 43 og få svar på dine spørgsmål. 

Med venlig hilsen

René Gade Mikkelsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ikke linket til den aminotråd, hvor folk stiller spørgsmål og får svar omkring dette tilbud. Fortsæt derfor gerne en eventuel dialog i denne tråd.

Mvh.

René 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)