Hej Amino! Mine partnere og jeg har lige lanceret vores nye site www.ideahunters.dk. |
Cool ide!:-)
Hej Amino! Mine partnere og jeg har lige lanceret vores nye site www.ideahunters.dk. |
Cool ide!:-) |
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?
Jeg forstår ikke helt, hvad vil du have feedback på? Sidens udseende, konceptet, eller hvad? |
Hej Gomado, Det står i beskrivelsen hvis du følger linket her: http://ideahunters.dk/feedback-og-fremtidsid%C3%A9er-%C3%B8nskes-til-ideahuntersdk Ha' en super dag! :-) |
Fedt! Kom endelig med flere hvis du kan. Så øger du også din chance :-) |
Altså et idelotteri. Det svarer vel til, når rejsebureauerne udlover en rejse for det bedste rejsefoto. Så får de 1000vis af billeder ind, som de så bruger i deres reklamer uden beregning. Jeg er ikke vild med det. Og i denne sag. Jeg ville gerne give dig feedback, enten for 500 kr eller gratis af hjælpsomhed, men jeg bliver stødt over, at du så tydeligt spiller på lotterichancen. Jeg har en vis mistillid til lotterier, jeg har prøvet at spille lotto op til flere gange, og det kan ikke tjene sig hjem igen, viser det sig. |
jps@jensstolt.dk
Hej Jens, |
Din post handler om et lotteri. Man kan vinde 500 kr, hvis man kommer med god feedback. Den hjemmeside du refererer til handler også om et lotteri, præmie for ideer. -og jeg har været indenfor crowdsourcing business siden 2007, og det er et tveægget sværd, der mest gavner den, der crowdsourcer. |
jps@jensstolt.dk
Hej igen, Hvis det er din mening, respektere vi selvfølgelig det! |