Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger App programmør til iOS og android, til partnerskab.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har idéen til den næste store app, som kan gå hen og blive internationalt succes. Jeg vil selvfølgelig ikke gå i detaljer her, men kan fortælle at der ikke findes en lignende app i forvejen og at vi kommer til at ramme børnefamilier med Appen.

Jeg kan ikke selv programmere apps, derfor søger jeg en eller to der har lyst til at teame up i et partnerskab, på noget der kan gå hen og blive vores gennembrud.

Tilmeldt 24. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror simpelthen du er nødt til at komme med mere info før der er nogen der bidder på - Men du kan selvfølgelig være heldig. 

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok ret, men det er også svært.

Jeg har før forsøgt at være mere gavmild med info, men det endte med at min idee blev nuppet og gennemført uden mig.

Jeg svarer gerne på spørgsmål, vedr. projektet.

Jeg kan kun sige at projektet kan gå hen og blive, the next big thing, hvis app'en virker efter hensigten og bliver markedsført korrekt.

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cyrus,

1: der mangler noget info, hvorfor skal nogle programørere indgå samarbejde med dig? - Hvad får de ud af det? - Samt hvad kan du tilbyde?

2: Du har intet fortalt udover at du har idéen til den næste angy bird app, hvad gør din idé unik. Man får ikke noget ud af at holde det helt tæt til kroppen for så ved programørerne ikke hvad de går ind til

3: Uden overhovedet at kende noget til dig eller din idé - Men du siger det kommer til at ramme børne familier hvordan skal det markedsføres?

4: Hvor skal pengene komme fra til udviklingen? - Samt hvad vurdere du indtjeningen til at blive? 

5: Grafik skal du stå for det eller skal det så findes ude i byen?

Det er nogle af de spørgsmål der ville være super godt at få med inden man bare siger: Jeg har den bedste idé og den findes ikke i forvejen, der er vel 1-2millioner af apps i app store og google play og 50% af dem har måske haft samme tanke som dig, hvorfor er din idé så unik?

Med venlig hilsen

Patrick Corell
APP programmør

www.komtil.dk

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

1: Fordi jeg tilbyder dem muligheden for at være med til at skabe den næste million projekt, Via en App. Hvad programørene får ud af det, er et ligebyrdigt partnerskab i projektet. Hvad jeg kan tilbyde er, et nyt koncept, marketing, et netværk, sparring og ikke mindst resurser.

2. Ideen er unik, fordi der ingen andre der har udført noget lignende før. Det er vel forståeligt at jeg holder kortene tæt ind på kroppen, hvis jeg laver en detaljeret beskrivelse her på Amino, hvad skulle forhindre andre i at tage ideen og førre den ud i livet?

3. Jeg vil meget gerne fortælle lidt om mig selv. Jeg har arbejdet i IT/EDB branchen siden 90'erne og har et kæmpe netværk. Jeg har grundlagt virksomheden Cyrus Technologies LTD, og har et varemærke på Cyrus produkter inden for Tablets og smartphones.

Hvis vi kan realeisere ideen, skal jeg nok sørge for en offensiv online markedsføring og at vi kommer i TV med App'en.

4. Jeg regner med at udviklingen kun koster, de timer vi lægger i det. Er der andre udgifter i form af hardware, skal jeg nok sørge for den investering der skal til.

5: Grafikken kan enten købes i byen eller også må vi tage endnu en partner ind der kan arbejde på grafikken.

Ja der findes mange milioner App i de forskellige markeder, men denne app bliver den første af slagsen, alene det gøre den unik. Derudover er det her noget forældre vil elske, det er et værktøj som kan hjælpe dem ud af nogle konflikter, som man tit støder på med sine unger i alderen 4-10 år.

Håber det er oplysninger nok.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cyrus,

Måske jeg ikke helt forstår det, men hvis du har mange penge til offensiv markedsføring hvorfor smider du så ikke pengene efter et firma som kan lave appen for dig og du dermed beholder 100% af virksomheden?

Du skal tænke på, at programmører får hver dag flere ideer smidt i hovedet og de er alle det nye sort - det eneste de skal gøre er blot at arbejde ganske gratis og så måske, og kun måske bliver det en succes. Men som du formentlig også ved, så siger statistikken at der er en kæmpe risiko for at det ikke bliver til noget.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 23
Fra  Cyrus Technologies LTD Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KennM:

Hej Cyrus,

Måske jeg ikke helt forstår det, men hvis du har mange penge til offensiv markedsføring hvorfor smider du så ikke pengene efter et firma som kan lave appen for dig og du dermed beholder 100% af virksomheden? 

Jeg sagde ikke jeg havde mange penge, men resurser og netværk, som gøre at jeg kan markedsføre produktet. Jeg kan i bund og grund få lavet appen i Kinaeller indien for ingen penge, men det er ikke det handler om. Der er tale om en app som skal udvikles hen af vejen, vi skal jo helst have, at folk bliver ved med at bruge den. 

KennM:
 Du skal tænke på, at programmører får hver dag flere ideer smidt i hovedet og de er alle det nye sort - det eneste de skal gøre er blot at arbejde ganske gratis og så måske, og kun måske bliver det en succes. Men som du formentlig også ved, så siger statistikken at der er en kæmpe risiko for at det ikke bliver til noget.

Det har du fuldstændig ret i. Derfor får de også mulighed for at vurdere projektet inden de kaster sig ud i det.  Der er ikke noget måske i det projekt jeg nævner, hvis vi kan realisere det og få en app der virker, er det 100% en succes. Jeg har brugt de sidste 6 måneder på at interviewe Pædagoger og en børnepsykolog, for netop at komme videre med konceptet.
Derudover ville jeg aldrig offentligt komme ud og bede om "hjælp" hvis jeg ikke var sikker i min sag.
Det er selvfølgelig et spørgsmål om at tage en chance. Jeg garanter at appen kommer i nyhederne,  når den er realiseret. 
Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit projekt lyder velovervejet, vi kunne godt tænke os og høre mere omkring det.

Kan du ikke sende mig en mail på pc@komtil.dk så kan vi evt. få underskrevet en NDA så vi kan få lidt mere afvide omkring projektet?

Og evt. aftale et møde?



Side 1 ud af 1 (8 indlæg)