Hej alle, Da jeg stadig har en god uges sommerferie endnu, og absolut ingen planer, kommer jeg her med et godt tilbud til dig, der ønsker at sparer tid. Der er tale om velskrevne SEO artikler med fokus på et valgt keyword, du helt selv bestemmer. Alle artiklerne vil blive selv skrevne og unikke. Efter sidste uges vellykket 24-timers marathon kan jeg ikke dy mig, og derfor kommer jeg med dette knald godt tilbud til netop dig. Referencer <--- Disse nedenstående tilbud gælder kun til og med d. 28 august 23.59 2013: 5 artikler á 300 ord: 400 kroner 10 artikler á 300 ord: 600 kroner 15 artikler á 300 ord: 800 kroner Ved bestillinger bedes i kontakte mig i en PM her på siden eller på min mail: Peter-hauvre@hotmail.com Referencer har jeg vedlagt her i tråden, ellers er i mere en velkommen til at se yderligere arbejde ved at kontakte mig. Har i spørgsmål eller andet relevant i er velkommen til at skrive her i tråden. Min indbakke er tom, men hvor længe? |
Tilbuddet gælder kun til i morgen, så det er med at slå til inden det er for sent!