Hej |
Du skal gøre rent, er mit bud, vis du vælger af starte et rengøringsfirma op,,
men udfra du skriver "vis" så er du ik helt sikker, på om du vil starte rengøringsfirma,
så det skal du lige være helt sikker på først
Hej |
Du skal gøre rent, er mit bud, vis du vælger af starte et rengøringsfirma op,, men udfra du skriver "vis" så er du ik helt sikker, på om du vil starte rengøringsfirma, så det skal du lige være helt sikker på først |
gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.
Jeg vil gerne starte, men jeg vil vide hvad det kræver??? |
tænker du på uddannelse? |
gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.
ja hvis det skal drives seriøst for at du kan leve af det så Oprette en virksomhed http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html sætte sig lidt ind i regnskab og moms eller få en anden ekstern til at tage sig af det mod penge http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvad-skal-jeg-fre-af-regnskab-som.html - sikre at moms og regnskaber altid er OK og afleveres og at der sættes af til skat af overskud Vide noget om rengøring så kunderne overbevises + ha mod og evne til at besøge kunderne og få opgaver, som sikkert jo allerede laves af andre - men der skiftes jo ud, så det er bare at være bedre (og pas på ikke KUN at være billigere) Kunne udregne konkurrencedygtige priser som helt ny på markedet Købe noget rengøringsudstyr og kunne komme rundt til de steder der gøres rent Ha penge til at stå imod med de første måneder hvor indtægten ikke er så stor - indtil der er kunder nok det skulle i alle fald være lidt en start vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Jeg vil drive et seriøst virksomhed som jeg kan leve af... |
Sorry amino hang så den kom dobbelt med den efterfølgende |
kender INTET til rengøring på proff basis - så ikke noget ud over det jeg har skrevet som råd til alle der skal starte noget op - sæt dig ned og lav en forretningsplan og et budget |