Hej Amino, jeg har fundet en ide som jeg overvejer at give mig i kast med, men inden jeg gør dette ville jeg høre om i har nogen indvendinger eller tilføjelser. Yderligere har jeg også et par spørgsmål, som jeg håber at få afklaret. Ideen går i sin enkelthed ud på at lave en hjemmeside hvor det er muligt at se tilbud fra det forskellige rejsebureauer, fly selskaber osv. til internationale poker event. Det ville så være muligt at klikke på et pokerevent til den dato og se de forskellige rejsetilbud. Tror i der er et marked indefor dette og ville være værd at give sig i kast med? Samtidig ville det være smartest at skal have sin indtjening via Affiliate programmer og så signe op via partner add fx? Eller selv tage kontakt til diverse rejsebureauer og hører om man kunne indgå aftaler med dem? Har læst noget med det ikke er de fleste affilate programmer som vil indgå når ens side har noget med gamling at gøre, men i princippet er det jo også rejser eller hvordan ville det forholde sig? http://pokertravel.com/ det ville blive noget alla det her bare på dansk. Er det muligt at lave sådan noget i wordpress fx? Alt indput er velkommen Mvh Frederik |
Det lyder egentlig som noget der kunne være marked for.
Hvis du allerede har adgang til et domæne og webhotel kunne du jo give dig i kast med det og se om det er noget der kunne blive til noget
Held og lykke fremover
Frederik Christiansen