Hej alle Amino folks. Jeg er blevet ramt af nedskæringer, og derfor fyret og står uden job og indtægt til slut september. Jeg har tidligere været selvstændig håndværker med en lille virksomhed med en 2-5 ansatte, måtte stoppe fordi jeg havde kunder der gik konkkurs og mistede penge, samt løb ind i slem sygdom der gjorde fysikken ukampdygtig til håndværk i længere tid. Har taget en uddannelse som byggeteknikker, og vil nu gerne starte op på disse to ovennævnte grundlag. Mit problem er jeg er jeg ikke kan finde ud af hvorledes jeg skal smide min koncentration. Altså, skal jeg skyde med sprædehagl og satse på alle punkter jeg kunne forstille mig at lave noget, og tage hvad der er der, eller jeg skal holde mig til få ting og indsnævre min koncentration. Søger måske nogle der på samme måde er startet op, og kan råde og vejlede lidt i hvad de gjorde. -Tænker at tage uddannelsen til beskikket byggesagkyndig, og satse lidt på det. -Freelance arbejde med byggestyring/Byggeleder/projektleder -Privates byggeri, i alle afskyggelser (styring, tilsyn ect) -Har en del viden om Facade isolering, så slå mig lidt i det ligeså -indhentning og tilbudsgivning for mindre tømrer entrpenøre samt gulventreprenøre -Prøve tagning af miljø prøver, PCB, jord ASbest, radon fugt og skimmel ect. -Ja og alt hvad jeg ellers kunne komme om Ja, ideerne er der, er nok bare i tvivl om hvordan det skal stykkes sammen og samles. - God aften |
Er det i dag du er blevet fyret? :-/
Det gør mig ondt.
Jeg kunne godt få brug for din viden og dine erfaringer på et tidspunkt.
Vh Christian