Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gentleman's club!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg læste et gammelt indlæg herinde om at oprette en gentleman's klub, hvor man som iværksætter og andre der har med erhvervslivet at gøre (advokater, revisorer osv.), kan trække i jakkesættet og netværke, drikke whiskey, ryge cigar eller hvad man nu har lyst til. Findes der sådanne klubber i københavn, eller er der nogle som har planer om at starte én? Lad mig endelig hører fra jer :)

Kind regards

Rasmus

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Øv, jeg troede indlægget handlede om at du ville starte en stripklub.

Kender ikke umiddelbart til den slags klubber, men der er da fx Library Bar i Plaza Hotel ved hovedbanegården der i hvert fald har engelsk herreværelse stemningen på plads. Dog lukker de piger ind ;-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:21

Hehe, ja, jeg misforstod den også. På engelsk (amerikansk) er en gentleman's club et sted med cigarer og strip.

Hvis det er en klub for erhvervsfolk og iværksættere hedder det typisk noget med business eller capital. Vi har flere af dem her i Valley'en. Nogle er ret eksklusive.

Mvh Carsten

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 20:35
Rasmus1984:
advokater, revisorer osv.

:-) lidt plat, men alligevel.
Gentlemen og så de brancher?
I øvrigt synes jeg at det du efterlyser her, mere får ordet "loger" frem hos mig - men jeg er jo også "bare" en kvinde :-)
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:48

Det var i mangel på et bedre navn jeg brugte gentlesman club. Plat eller ej, så er netværk et stærkt middel som kunne være interessant.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:54

Tag det ikke personligt; jeg benytter bare lejligheden til at fortælle en anekdote, okay?

En ung opkomling var, for mange år siden, kommet til en fornem reception. Har tog et glas i hånden og browsede klientellet. Da han fik øje på Alfred Krupp, der på det tidspunkt ejede verdens største lystyacht, krabbede han sidelæns og møwede sig ind i gruppen og begyndte straks at indlede en passiar.

"Sig mig engang, Krupp", sagde han påtaget henkastet", "sådan en båd De har der, hvad koster det egenlig at drive sådan en"?

Krupp skruede monoklen i og nidstirrede fløsen: "Unge mand, hvis de er nødt til at spørge, så har De ikke råd"!

Så ku' han lær' det, ku' han Skype-Giggle

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:38

Rasmus1984:
[...] så er netværk et stærkt middel som kunne være interessant.

Helt enig!

Jeg er medlem af en (bil)klub, hvor det stort set kun er mænd der er medlem. Vi har cigar lounge, bar, billardbord, mødelokaler og meget mere i vort 800 m2 store klubhus. Jeg bruger primært medlemskabet til at netværke, og kan helt klart se ideen i dit spørgsmål. Det er slet ikke nogen dårlig ide.

Mvh Carsten 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)