Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det kunne lade sig gøre at lave?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg står med en idé til en hjemmeside, som jeg gerne vil have lavet, men det bringer jo altid hurtigt nogle spørgsmål på banen. Jeg vil kun starte med at få svar på, om det kan lade sig gøre, og hvad det ca. vil koste mig at få lavet.

Hjemmesiden skal være meget enkel og ikke have de store funktioner. Den skal dog have et log-in system, hvor brugeren skal svare på nogle spørgsmål, og så give mig besked på hvilke brugere der har svaret rigtigt på spørgsmålene.

Jeg ved godt det ikke er meget info, men er også kun i om det lyder som noget der vil kunne lade sig gøre at få lavet til en rimelig pris, inden jeg går videre med at udbyde en opgave til en freelancer.

Venlig Hilsen

Kent Rasmussen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 15:23

Hej Kent,

Umiddelbart lyder det meget simpelt, men det er selvfølgelig svært at sige når du ikke røber mere.

Det lyder som en simpel spørgeskemaplatform, og hvis det ikke skal være inkl. for mange smarte features, kan det nok laves rimelig billigt, hvis du finder den rette. Jeg kan sagtens sætte dig i kontakt med en kompetent IT-studerende, hvis det kunne have interesse.

Mvh.

Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:31

Det lyder godt! Det må du meget gerne gøre.

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 15:39

Send mig en mail på jonasATgreenticket.dk, med en lille beskrivelse af dig og din idé. Så skal jeg se hvad jeg kan gøre.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)