Hej Asger
Jeg vil lige give dig lidt svar i forhold til hvad jeg synes springer mig i øjnene.
Min første tanke som webdesigner, er at jeres kontaktoplysninger oppe til højre tager alt for meget fokus - det er rigtigt nok et plus at have synlige kontaktoplysninger, men hvis folk vil i kontakt med jer skal de nok finde de oplysninger - så længe de er placeret intuitivt, enten i footeren, under "om os", eller på en dedikeret Kontakt-side.
Derudover synes jeg også at slideren på forsiden er lidt overflødig, her kunne i sagtens have placeret en grafik i stedet, som passende kunne præsentere jeres særklasse visitkort, og så liste andre produkter i ønsker at highlighte lige nedenunder. Som det er lige nu, synes jeg det er lidt svært ved første indtryk at se hvad i præcist sælger.
I mangler også en CTA-knap der tager mig fra forsiden og direkte ind på jeres side hvor jeg kan designe mine visitkort - det er et ret lækkert konfigurationsmodul i har jer, og det ville jeg da vise frem hvis jeg var jer.
Derudover ville jeg have placeret jeres miljø-certifikater på forsiden, da det også siger lidt om kvaliteten på jeres produkter, at i har tænkt alle de detaljer med - f.eks. at papiret er FSC mærket, og at i er CO2-neutrale. Dette ville jeg dog gerne se noget dokumentation for, i forhold til at jeres certifikat-logoer burde linke til relevant information/dokumentation, der kan påvise at i nu også overholder alle disse mærkningsordninger.
Jeres største udfordring bliver dog at argumentere for jeres produkt - hvorfor skulle jeg som nystartet iværksætter vælge at benytte mig af jeres priser, når jeg kan få noget tilsvarende fra f.eks. Vistaprint billigere? Hvad er det helt præcist i kan, som de ikke kan? Det er i nødt til at fremhæve meget tydeligt, ellers er jeg hurtigt væk, når jeg ser at jeres priser ligger højere end andres. Det virker dog som om at jeres produkter er en hel del lækrere, så det ville eksempelvis være et vigtigt parameter, at belyse helt præcist hvorfor jeres produkt er så godt.
Læs evt. min guide til optimering og konvertering på maxed.dk :)
Held og lykke med jeres projekt!