Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuyatryk.dk er live, men hvad synes i ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Min partner og jeg er blot to almindelige mennesker, som altid har haft et flair for at drive virksomhed. Vi sprang ud i det for 8 måneder siden, og i dag er vi klar til at vise vores hjemmeside frem.

Vi har begge kendt Amino i lang tid, og det er en fornøjelse at have så mange mennesker med viden inden for iværksætteri og erhverv samlet på et forum.

I dag står vi og skal bruge jeres hjælp!

Vores hjemmeside er netop blevet færdig, og vi vil meget gerne høre hvad i har at sige.

Alt kritik, ros og kommentarer er velkommen, men lad nu være med at være for hårde ;)

Link: http://www.kuyatryk.dk

Vi vil gerne have i sætter fokus på følgende:

• Er hjemmesiden overskuelig?
  • Er det nemt at bestille visitkort?
  • Er vores budskab om vores særklasse visitkort tydelig?
  • Bliver det for meget med det socialemedie interaktion i højre side?
  • Mangler vi information på siden ?

Mange tak for hjælpen.

Hilsen

Asger Emborg

Kuyatryk

Hvad synes i om hjemmesiden

• Den er i orden (0%)
  • Den kræver mere arbejde (50%)
  • Andet, beskrevet med kommentar (50%)
  • Totalt antal stemmer: 2
  • Afstemning sluttede: 05/09/2013

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Hej.

Det er en flot hjemmeside med mange gode elementer og finesser. Der er også nogle ting, jeg ville rette her og der, og på videoen her har jeg samlet en række forslag og kommentarer:

">Feedback på kuyatryk.dk

Håber du kan bruge det til noget. Videoen slettes, hvis du ønsker det.

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Skrevet kl. 17:00

Hej Poul,

Mange tak for dit feedback. Du har nogle gode inputs som vi allerede har taget til efterretning, og arbejder på at rette.
Jeg skyder dig nok en PB lidt senere, for at høre hvad du synes om ændringerne hvis det er i orden med dig =)

Vi arbejder på et internationalt CMS som oprindeligt er på engelsk, de har ikke været helt gode til at oversætte det - derfor fejlene.

Vi har nu oprettet en bruger til amino-brugere og du er mere end velkommen til at logge ind, og fortælle os hvad du synes om resten af systemet.
Brugernavn: amino@amino.dk
Kodeord: amino123

Hilsen
Asger Emborg
Kuyatryk 

Mvh
Asger Emborg

Fra Århus C
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Fra  dmkjr.dk Skrevet kl. 17:21

En hurtig feedback er, at headeren fylder alt for meget. I ønsker vel at sælge jeres produkter - så er det også dem der skal være i fokus.
- Flyt eventuelt de vigtigste produkter op over slideren, og så kan resterende produkter komme under igen (går ud fra der kommer flere produkter :))

Jeg er personligt heller ikke til Twitter og Facebook knapperne.

Det er kutyme at logoet er et link til forsiden.

Hvis vi går over i SEO, så kan jeres forside tilgås fra flere stier: http://kuyatryk.dk/#!/produkter/ og http://kuyatryk.dk og både med og uden www.
- Det giver jer en masse duplicate content

Til sidst så synes jeg navigation ser alt for tom ud med kun de 3 knapper. Måske man kunne lave en Forside Produkter Om Kuyatryk Inspiration Kontakt.

Som der også bliver sagt, lav en kontaktformular, det er jo ikke sikkert folk lige orker at åbne deres mailprogram for at sende en mail - desuden kan henvendelser så spores gennem hændelsessporing :) Det er jo med at få samlet noget data, så shoppen med tiden kan forbedres på baggrund af dette, istedet for alle vores meninger ;)

Held og lykke med shoppen

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:46

Hej Asger

Jeg vil lige give dig lidt svar i forhold til hvad jeg synes springer mig i øjnene. 

Min første tanke som webdesigner, er at jeres kontaktoplysninger oppe til højre tager alt for meget fokus - det er rigtigt nok et plus at have synlige kontaktoplysninger, men hvis folk vil i kontakt med jer skal de nok finde de oplysninger - så længe de er placeret intuitivt, enten i footeren, under "om os", eller på en dedikeret Kontakt-side.

Derudover synes jeg også at slideren på forsiden er lidt overflødig, her kunne i sagtens have placeret en grafik i stedet, som passende kunne præsentere jeres særklasse visitkort, og så liste andre produkter i ønsker at highlighte lige nedenunder. Som det er lige nu, synes jeg det er lidt svært ved første indtryk at se hvad i præcist sælger.

I mangler også en CTA-knap der tager mig fra forsiden og direkte ind på jeres side hvor jeg kan designe mine visitkort - det er et ret lækkert konfigurationsmodul i har jer, og det ville jeg da vise frem hvis jeg var jer.

Derudover ville jeg have placeret jeres miljø-certifikater på forsiden, da det også siger lidt om kvaliteten på jeres produkter, at i har tænkt alle de detaljer med - f.eks. at papiret er FSC mærket, og at i er CO2-neutrale. Dette ville jeg dog gerne se noget dokumentation for, i forhold til at jeres certifikat-logoer burde linke til relevant information/dokumentation, der kan påvise at i nu også overholder alle disse mærkningsordninger.

Jeres største udfordring bliver dog at argumentere for jeres produkt - hvorfor skulle jeg som nystartet iværksætter vælge at benytte mig af jeres priser, når jeg kan få noget tilsvarende fra f.eks. Vistaprint billigere? Hvad er det helt præcist i kan, som de ikke kan? Det er i nødt til at fremhæve meget tydeligt, ellers er jeg hurtigt væk, når jeg ser at jeres priser ligger højere end andres. Det virker dog som om at jeres produkter er en hel del lækrere, så det ville eksempelvis være et vigtigt parameter, at belyse helt præcist hvorfor jeres produkt er så godt.

Læs evt. min guide til optimering og konvertering på maxed.dk :)

Held og lykke med jeres projekt! 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Skrevet kl. 19:34

Hej Thomas,

Tak for dine dybdegående tanker omkring vores website

Thomas Larsen:
I ønsker vel at sælge jeres produkter - så er det også dem der skal være i fokus.
- Flyt eventuelt de vigtigste produkter op over slideren, og så kan resterende produkter komme under igen (går ud fra der kommer flere produkter :))
Jeg tror det vil se underligt ud med produkterne over slideren, det er min opfattelse at de fleste hjemmesider er opbygget på denne måde. Jeg er enig i at headeren kan virke stor, stof til eftertanke :) Angående produkter, vi sælger "kun" visitkort til at starte med for at sørge for alt er helt perfekt før vi udvider.
Thomas Larsen:
Jeg er personligt heller ikke til Twitter og Facebook knapperne.
Fair nok.
Thomas Larsen:
Det er kutyme at logoet er et link til forsiden.
Helt enig, det skal fixes.
Thomas Larsen:
Hvis vi går over i SEO, så kan jeres forside tilgås fra flere stier: http://kuyatryk.dk/#!/produkter/ og http://kuyatryk.dk og både med og uden www.- Det giver jer en masse duplicate content
Jeg er ikke den skarpeste til SEO, så det vil jeg lige forhøre mig om ved vores CMS leverandør. Håber vi kan gøre noget ved det.
Thomas Larsen:
Til sidst så synes jeg navigation ser alt for tom ud med kun de 3 knapper. Måske man kunne lave en Forside Produkter Om Kuyatryk Inspiration Kontakt.
Jeg er helt enig, vi er blot begrænset af vores CMS system. Jeg hiver fat i dem, og ser hvad jeg kan få tryllet frem =)
Thomas Larsen:
Som der også bliver sagt, lav en kontaktformular,
Troede ikke kontaktformulare blev benyttet af andre end spambots i dag, og derfor kræver en grim captcha på forsiden. Den skal lige vendes igen.

Hilsen
Asger Emborg 

Mvh
Asger Emborg

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)