Hvis nogen kender nogle gode tutorials på nettet eller bøger omkring adobe illustrator, og i særdeleshed om design af logo osv. vha vektorgrafik, så må i meget gerne smide nogle links her...
Du kan finde nogle inde på www.good-tutorials.com der er dog ikke så mange. Ellers prøv at søg på google under "illustrator tutorials" el. "adobe illustrator tutorials"
Med Venlig Hilsen Mathias H Normark, Interaktivt Designer
På denne side nedenfor skal du betale, men så får du også kvalitet for pengene. Har selv prøvet at bestille og bruge et par stykker af deres tutorials.
Kursusudbyderen Softworld kommer indenfor 2-3 måneder med 2 hæfter om Illustrator. Et grund og et udvidet hæfte. De er skrevet på dansk og er hands-on orienteret. Der er øvelser i hæfterne. Der kommer også Indesign og Photoshop hæfter skrevet på dansk indenfor den næste måned. De eksisterende hæfter er skrevet til CS2, de nye til CS3.
Mht. logo inspiration der er Dos Logos - den serie findes i flere varianter og er pakket med forskellige logoer.
Jeg er netop begyndt at lave danske video tutorials til både illustrator og photoshop, dog er jeg ikke super erfaren i at lave tutorials, men jeg er klar til at svare på spørgsmål etc.