Hejsa. Dette er mit første indlæg herinde, så bær venligst over med mig hvis jeg laver nogle fejl ;-) Jeg/vi har et firma der hedder Zimplex. Det er et rengøringsfirma med speciale i erhversrengøring og håndværkerrengøring, men ved ikke om det betyder noget i denne her sammenhæng. Jeg har for nyligt lavet en hjemmeside til vores firma. Den hedder www.zimplex.dk. Den er ikke lavet af pro-webdesignere men blot af mig selv. Nu overvejer jeg så at benytte mig af adwords på Google, altså at bruge Google som reklame-medie. Men inden jeg kaster mig ud i alt dette, ville jeg blot høre om din/jeres erfaring med at benytte denne form for reklame. Jeg har ikke det store reklamebudget ;-) så vil gerne have så meget ud af epngene som muligt Så mine spørgsmål er: Er det noget i selv kunne stå for, eller havde i et firma ind over og lavede det til jer. Håber på at der er nogle stykker der orker at øse ud af deres erfaring, uanset om de har været gode eller dårlige. På forhånd tak Med venlig hilsen Jan Sørensen www.zimplex.dk |
Det virker helt sikkert.
Fordelen ved annoncer på Google er blandt andet, at folk er i "købe-mode" når de søger efter tilbud på f.eks. rengøring.
Det er dog ikke billigt, jeg ved ikke hvordan annonce-konkurrencen er inden for dit område, men et klik kan nemt koste 10 kroner, og det er trods alt nok ganske få procent der ender med at blive til forretning.
Men prøv det, du kan sætte et dagligt maks-budget, så du ikke bliver ruineret :-)
P.S. Jeg ville bruge et par tusind på at få re-designet din side, inden du begynder at bruge penge på annoncer til den. Jyst sayin