Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virker annoncer for din virksomhed på Google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Dette er mit første indlæg herinde, så bær venligst over med mig hvis jeg laver nogle fejl ;-)

Jeg/vi har et firma der hedder Zimplex. Det er et rengøringsfirma med speciale i erhversrengøring og håndværkerrengøring, men ved ikke om det betyder noget i denne her sammenhæng.

Jeg har for nyligt lavet en hjemmeside til vores firma.

Den hedder www.zimplex.dk. Den er ikke lavet af pro-webdesignere men blot af mig selv.

Nu overvejer jeg så at benytte mig af adwords på Google, altså at bruge Google som reklame-medie.

Men inden jeg kaster mig ud i alt dette, ville jeg blot høre om din/jeres erfaring med at benytte denne form for reklame.

Jeg har ikke det store reklamebudget ;-) så vil gerne have så meget ud af epngene som muligt

Så mine spørgsmål er:
Er det noget der har virket for dig/jer, eller var det rent ud sagt penge ud af vinduet.

Er det noget i selv kunne stå for, eller havde i et firma ind over og lavede det til jer.

Håber på at der er nogle stykker der orker at øse ud af deres erfaring, uanset om de har været gode eller dårlige.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Jan Sørensen

www.zimplex.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:03

Det virker helt sikkert.
Fordelen ved annoncer på Google er blandt andet, at folk er i "købe-mode" når de søger efter tilbud på f.eks. rengøring.

Det er dog ikke billigt, jeg ved ikke hvordan annonce-konkurrencen er inden for dit område, men et klik kan nemt koste 10 kroner, og det er trods alt nok ganske få procent der ender med at blive til forretning.

Men prøv det, du kan sætte et dagligt maks-budget, så du ikke bliver ruineret :-)

P.S. Jeg ville bruge et par tusind på at få re-designet din side, inden du begynder at bruge penge på annoncer til den. Jyst sayin Skype-Smile 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10

En reklame på google sender kun potentielle kunder ind på din hjemmeside. En professionel hjemmeside der er konverteringsoptimeret vil konvertere disse besøg til salg med nogle få procent. Typisk 1-10% af de besøgene.

Hvis du vælger at prøve på egen hånd, skal du forvente at skulle betale en del lærepenge. På den baggrund vil jeg anbefale dig at du i stedet betaler et firma, der arbejder med adwords og konvertering for at hjælpe dig igang. De penge er givet godt ud.

Jeg har generelt gode erfaringer med adwords, hvor målet var salg af en serviceydelse til erhverv.

Tilmeldt 25. Aug 13
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 19:11

ok. Tak for det hurtige svar.

Ved godt at vores hjemmeside ikke er det helt store. Men det var hvad jeg selv kunne lave på den korte tid jeg havde. Da jeg kom til firmaet var der intet. Jeg er såmænd godt klar over at et firma kan lave den bedre :-)

Tilmeldt 25. Aug 13
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 19:13

Karsten:

Ok.....Tak for svaret. Kan godt se hvad du mener :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 19:19

En fornuftig hjemmeside og Google adwords er ofte en rigtig god kombination. Det kommer også meget andet på branchen man er i.

Jeg vil bruge pengene på en hjemmeside, frem for adwords. Tror jeg bliver bedre i længden for dig.

Tilmeldt 25. Aug 13
Fra  Zimplex Facility Service Skrevet kl. 19:23

Ok......Det er sikkert rigtigt.

Det vil vi kraftigt overveje så. Kan se på svarene at vi nok venter med google og får nogle til at designe vores hjemmeside, i stedet for det jeg har fået flækket sammen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)