Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

24-timers Workathon i Aarhus 5-6. september - skal du med?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hey venner,

Lars Rasmussen og undertegnede afholder et 24-timers Workathon i Aarhus den 5. september kl. 08 om morgenen til den følgende morgen kl. 8.

Du skal være meget velkommen til at deltage. Det er ikke særligt sjovt alene, det er ret fedt, når man er 2 personer og ved 3 personer bliver det en sand fest. Emil Blücher deltager sandsynligvis også.

Vi kommer til at sidde på Latinerkontoret, hvor Lars og jeg i forvejen er lejere. Vi har fået lov til at invitere jer andre ind, så længe vi ikke ødelægger stedet (og for the record, vi arbejder i 24 timer, det er ikke et houseparty ;-) ).

Jeg kommer personligt til at give den en skalle med månedens konsulentarbejde og, naturligvis, JUF.dk.

Lars ved jeg kommer til at sidde med konsulentarbejde ligeledes - han er en ganske eftertragtet herre for så vidt kodning angår.

Det plejer at være hamrende hyggeligt at sidde og give den gas sammen. Jeg håber I har lyst til at joine. Hvis du sidder med en AffiliateDM-deltager, en masse arbejde eller bare lyst til at give den gas er du meget velkommen. Det koster selvfølgeligt gratis, men vi skal løbende sørge for mad mm. Det er ikke svært i centrum af Aarhus.

Game on? :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Så er jeg tilmeldt :o)!

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dami't Halfdann, jeg er lige flyttet til Jylland, og gad endeligt godt være med. Men min krop er bare ikke bygget til 24-timer's åbningstid :-)

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil vildt gerne med, men kunne i ikke have planlagt det lidt før, studiestart er jo forhelvede lige nu! - eller bare i en weekend :b .. Men ser om jeg kan få det til passe ind i kalenderen!

Med venlig hilsen
John Nylander Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Ikke lige noget der har min interesse, synes sgu jeg arbejder 24 timer i døgnet i forvejen, men fedt initiativ.

Men det jeg faktisk ville sige var at jeg lige kiggede på Juf.DK og hold kæft hvor er den side bare fedt lavet, det skal du sgu have!

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar :-)

Er det nok bare at tilmelde sig her ?

De bedste hilsner

Jan Bachmann

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt initiativ Halfdan :-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 14:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ses i morgen :-)
Går ud fra at det stadigvæk løber af stabelen i morgen kl.08:00 ???

Mvh. Jan

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at spørge om i kan anbefale parkeringsmulighed i nærheden af Latinerkontoret ???

Mvh. Jan

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)