Søger en til at lave slide show som ikke er i wordpress
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Hej.
da jeg ikke har Wordpress , det jeg har er en udbyder - så det er lidt begrænset hvad man kan sætte op, desværre.
jeg har brug for et slide show, hvor man kan have links på billederne, så når man klikker ryger man videre!
Helst en firkant, hvor der er prikker nede under og den automatisk kører
kan man evt lave det i javescript eller flash ? fedeste ville være html . selvom det tvivler jeg på.
Nogle der kan hjælpe?
skriv en besked i PM får nærmere information.
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Hej Cecilie,
Hvilken udbyder har du? :)
Mvh,
Retromedia.dk
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
E-hjemmeside.dk
man kan lave html koder, og sætte flash ind og jeg tror også man kan lave javascript (det har jeg så ikke så meget forstand på)?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
E-hjemmeside.dk
Kan se på deres hjemmeside , at de tilbyder slideshows - Har du prøvet dét, eller skal du bruge et custom et?
Jeg sender dig lige en PB, med et tilbud på en slider.
Mvh,
Retromedia.dk
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Ja det har jeg, men der kan man ikke linke til siderne, jeg har brug for at man kan linke til de artikler der er der inde og sådan og nogle service der der inde, men man måske ikke lige ser med første øjekast;-)
tak det lyder godt.
Svar
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Hej Cecilie
Du kan eventuelt downloade min slider, baseret på nivo-slider (kendt fra bl.a wordpress).
Den er gratis og hvis du har problemer med at tilpasse den, så kan jeg hjælpe.
JAWE3 slider
Venlig hilsen Jens Andersen - ellers send PM
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Den er gratis og hvis du har problemer med at tilpasse den, så kan jeg hjælpe.
Hvis din side ikke har database og er i php , så kan jeg få den til at virke alligevel :-) bare skriv
Mvh Jens
Svar
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
NA
Skrevet
24-08-2013 kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Du kan eventuelt downloade min slider, baseret på nivo-slide
det er lige sådan et jeg kigget efter.. jeg ser lige om jeg selv kan gøre det.! eller skriver jeg lige til dig for hjælp :)
det kan godt lade sig gøre, selv om det ikke er word press?
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. Nov 12
NA
Skrevet
25-08-2013 kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Basere du ikke din slider på et cms system (eks. WP) - skal du finde en alternative måder at tilføre/uploade/redigere content til slider. Skal du ikke bruge et cms system, kan du evt. bare hardcode din slider-/content mv.
Svar