Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Website - Ændret efter 8 år.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er ikke så let at snyde :D

Det er lavet således:

Har hentet en skabelon i .psd og derefter har jeg taget billedet af babyovervågningsstationen(som en "prof." hurtigt har udskåret), som er i .png format og det billede er så indsat i .psd skabelonen og når det indsættes i den skabelon ser det ud til at det bliver lidt uskarpt dog ikke så meget, som på hjemmesiden.

Billedet af babyovervågningsstationen i .png format er i god kvalitet og meget tydligt, derfor forstår jeg ikke at det bliver så utydeligt.

En ting, som får det til at se lidt sløret ud er dog, at der var sat en skygge-funktion på, det hjælper lidt at fjerne denne, men slet ikke nok.

Har resizet billedet af overvågningsstation under: Image -> Image Size ... og sat den til at scale således; Hak ved: Scale Styles, Constrain Proportions, Resample Image: Bicubic Automatic og har også prøvet med - Bicubic sharper (best for image reduction)

Og så har jeg garanteret gemt slut resultatet som .jpg. Men det er vel ikke det, som skaber problemet eller hvad?

vh.

Michael

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:01

Michael:

Har resizet billedet af overvågningsstation under: Image -> Image Size ... og sat den til at scale således; Hak ved: Scale Styles, Constrain Proportions, Resample Image: Bicubic Automatic og har også prøvet med - Bicubic sharper (best for image reduction)

Og så har jeg garanteret gemt slut resultatet som .jpg. Men det er vel ikke det, som skaber problemet eller hvad?
Jeg er ingen spækhugger til Photoshop, men det var også den metode jeg ville have brugt. JPG'en burde blive OK. Er den det, når du ser den i en Photoshop eller i en billedfremviser på din lokale maskine? Og er det så dét billede du har FTP-uploadet i /uploads/2013/06/frontslide-1170x.jpg på serveren?

Jeg aner intet om hvad der foregår under motorhjelmen i WordPress; her må der andre boller på banen Skype-Giggle

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:37

Umiddelbart er problemet at alle ikke sidder på en 1000" Imac... Der er alt for meget luft i toppen og generelt. At kontaktinformationer, logo og navigationsbar fýlder knap 40-45% af skærmen på en 1920*1080 skærm med IE er et problem. Læg din information "above the fold". Det er godt nok et flot logo og superfint at man kan kontakte jer osv - men at man skal scrolle hver gang man klikker på noget driver hurtigt en til vanvid.

Få komprimeret toppen til 10% af nuværende størrelse og tænk horisontalt i stedet for vertikalt=færre rækker flere kolonner.

Ellers flot og rent arbejde. Første var gratis - den næste koster :-)

Tilmeldt 28. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:41

Ok - måske 30-35% Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 17:03

Ja, jeg kan sagtens se, hvad du mener og det vil jeg da bestemt få gjort noget ved. Det blev også værre efter jeg fjernede skriften i toppen.

Men takker mange gange for din hjælp.

@iVinkel

Mange tak for din hjælp jeg må nok få en professionel til at fikse det, jeg er nok ikke selv i stand til det. - uden det tager for lang tid.

Ser gerne flere meninger mm. fra folk :))

Vh.

Michael

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Skrevet kl. 12:36

Jeg har nu fået lavet en ny side, hvorpå jeg har lavet mere alle mere alle de ændringer som blev nævnt. Jeg vil derfor høre, hvad I siger nu.

Ser godt på al form for feedback, mange tak.

Det skal dog siges, at "logo'et" er midlertidigt.

www.babykald.dk

Vh.

Michael 

Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:36

Billedet i slideren er stadig en kende uskarpt.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)