Du er ikke så let at snyde :D Det er lavet således: Har hentet en skabelon i .psd og derefter har jeg taget billedet af babyovervågningsstationen(som en "prof." hurtigt har udskåret), som er i .png format og det billede er så indsat i .psd skabelonen og når det indsættes i den skabelon ser det ud til at det bliver lidt uskarpt dog ikke så meget, som på hjemmesiden. Billedet af babyovervågningsstationen i .png format er i god kvalitet og meget tydligt, derfor forstår jeg ikke at det bliver så utydeligt. En ting, som får det til at se lidt sløret ud er dog, at der var sat en skygge-funktion på, det hjælper lidt at fjerne denne, men slet ikke nok. Har resizet billedet af overvågningsstation under: Image -> Image Size ... og sat den til at scale således; Hak ved: Scale Styles, Constrain Proportions, Resample Image: Bicubic Automatic og har også prøvet med - Bicubic sharper (best for image reduction) Og så har jeg garanteret gemt slut resultatet som .jpg. Men det er vel ikke det, som skaber problemet eller hvad? vh. Michael |
Jeg er ingen spækhugger til Photoshop, men det var også den metode jeg ville have brugt. JPG'en burde blive OK. Er den det, når du ser den i en Photoshop eller i en billedfremviser på din lokale maskine? Og er det så dét billede du har FTP-uploadet i /uploads/2013/06/frontslide-1170x.jpg på serveren?Michael:
Har resizet billedet af overvågningsstation under: Image -> Image Size ... og sat den til at scale således; Hak ved: Scale Styles, Constrain Proportions, Resample Image: Bicubic Automatic og har også prøvet med - Bicubic sharper (best for image reduction)
Og så har jeg garanteret gemt slut resultatet som .jpg. Men det er vel ikke det, som skaber problemet eller hvad?
Jeg aner intet om hvad der foregår under motorhjelmen i WordPress; her må der andre boller på banen