|
Jeg syntes du bare skal hoppe ud i det, hvis du rigtig gerne vil.
Men hvad er egentlig dit spørgsmål. Det er svært at sidde her og finde på noget, det må du vide bedst selv.
|
Jeg syntes du bare skal hoppe ud i det, hvis du rigtig gerne vil. |
Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.
Jeg tror ikke vi skal hjælpe dig lige med den der :0) Træls for din ven at ansætte dig fordi han syntes din ide er ud af boxen og så er det egentlig ikke dig selv.. Du skal ansættes for den DU er og jeg tror nu nok at du kan komme med et argument for hvorfor det lige skulle være dig.. Man skal ikke altid opfinde den dybe tallerken. En stabil og frisk fyr som kan sit arbejde eller brænder for at lære nye ting er ofte nok :0) |
Jeg tror ikke vi skal hjælpe dig lige med den der :0) Træls for din ven at ansætte dig fordi han syntes din ide er ud af boxen og så er det egentlig ikke dig selv.. Du skal ansættes for den DU er og jeg tror nu nok at du kan komme med et argument for hvorfor det lige skulle være dig.. Man skal ikke altid opfinde den dybe tallerken. En stabil og frisk fyr som kan sit arbejde eller brænder for at lære nye ting er ofte nok :0) Tro lidt på dig selv.. |