Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad Mangler Dét Her Firma?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg har en ven jeg har spurgt om arb. hos. Han arbejder som CFO for et meget stort marketing firma, jeg vil ikke komme nærmere ind på hvilket eftersom stillingen ikke er 100% min eftersom jeg har svært ved at se hvor min plads skulle være i firmaet, men hvis jeg kommer med en ide til den omtalte arbejdersgiver så kan jeg blive ansat. ( Min Ven i det her tilfælde ) - Jeg kan fortælle at det er et internationalt firma som har arb. forbindelser med bla. Red Bull, Nokia, etc. Jeg vil meget, meget gerne have en plads i firmaet, jeg er en ung mand, og mangler råd og en ide til hvor jeg kunne blive sat ind i det her, jeg føler for den her branche og jeg føler jeg kan kæle for mit CV ved at blive ansat. Vi bor 2 forskellige steder så det meste skulle foregå over Skype, Mail, osv - Håber på en masse ideer så jeg kan komme igang. På forhånd tak. Mvh.
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 07:16

Jeg syntes du bare skal hoppe ud i det, hvis du rigtig gerne vil.

Men hvad er egentlig dit spørgsmål. Det er svært at sidde her og finde på noget, det må du vide bedst selv.

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 07:43

Jeg tror ikke vi skal hjælpe dig lige med den der :0) Træls for din ven at ansætte dig fordi han syntes din ide er ud af boxen og så er det egentlig ikke dig selv.. Du skal ansættes for den DU er og jeg tror nu nok at du kan komme med et argument for hvorfor det lige skulle være dig.. Man skal ikke altid opfinde den dybe tallerken. En stabil og frisk fyr som kan sit arbejde eller brænder for at lære nye ting er ofte nok :0)

Fra Middelfart
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 07:56

Jeg tror ikke vi skal hjælpe dig lige med den der :0) Træls for din ven at ansætte dig fordi han syntes din ide er ud af boxen og så er det egentlig ikke dig selv.. Du skal ansættes for den DU er og jeg tror nu nok at du kan komme med et argument for hvorfor det lige skulle være dig.. Man skal ikke altid opfinde den dybe tallerken. En stabil og frisk fyr som kan sit arbejde eller brænder for at lære nye ting er ofte nok :0) Tro lidt på dig selv..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)