Jeg vil gerne formidle studerendes oplevelse af studiet igennem en fælles dagbog som skal give kommende studerende en fornemmelse af hvad de er på vej ind til og om det er noget for dem. Min tanke er at man skal kunne logge ind selv og skrive når man har tid og lyst og med noget relevant om forløbet som en slags dagbog. Mit mål er at samle alle de studerendes dagbøger på en url og så kan man i menu slå ind på den uddannelse man vil læse mere om for at få en god indsigt om studiet, det kan være med til at forhindre fejlvalg af studie og det kan give øget fokus på den enkelte studerende overfor en fremtidig virksomhed da man kan promovere sig selv med projekter og ideer. Mit mål er samtidig at få firmaer til at sponsorere til de studerende igennem sponsoraftaler, firma og studerende imellem, med noget der kan hjælpe dem gennem studiet. det kan være tilskud til bøger, CAS lommeregner, software eller sågar en bærbar. Det er selv lykkedes mig at lave en aftale om en ny bærbar til studiet, mod at jeg hjælper med markedsføring af deres hjemmeside, da det er noget jeg kan være behjælpelig med. Ved at få en sponsor indover har man skrevet under på man vil opfylde aftalen ellers annulleres den og evt. sponsorat gives tilbage - jeg håber der er en masse studerende der har lyst til at promovere dem selv på en blog på en fælles side og derved opbygge en database af dagbøger som fremtidige unge kan bruge til at træffe deres valg om uddannelse. Her altså mulighed for at få lidt hjælp til studiet hvis man kan finde en sponsor og så kan man ellers gå igang med at skrive om sit studie igennem hele forløbet - det kan både være automekaniker, ingeniør, eller hvad man nu skal igang med. Jeg vil gerne hjælpe med at finde sponsorer til noget der hjælpe jer - derefter skal i bare skrive fra start til slut af uddannelsen. Skriv endelig hvis i har noget at bidrage med som sponsor, eller som studerende der vil igang med et sjovt projekt, der måske kan skaffe dig et job i sidste ende - bloggen kan gå hen og blive ret populær! vh Thomas Clausen |
er du studerende? er du firmasponsor? så læs her
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Watches inspired by fighter jets
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)