Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget kan wordpress hjemmeside bære?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 12. Dec 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står med en ide, som jeg gerne vil have ført ud i verdenen, men jeg er i tvivl om, hvis jeg vælger at bruge Freelancer, hvilken hjemmeside kan jeg "nøjes" med

Det meste af trafikken til min ideen, foregår over hjemmesiden, som jeg har erfaret, så er wordpress de "billigste" at få lavet, men kan de bære store og tunge hjemmesider?

Som inkludere, forums, salg og købs annoncer, profiler osv.? 

Som eksempler, ville man kunne lave et dating site ud fra wordpress? , med den trafik sådan en side ville have? (Min ide er ikke endnu et datingsite!)

Hvis nej, hvorfor kan det ikke det så?, syntes mange skriver at det ikke er noget problem og andre skriver at siden ville blive alt for langsom?

På forhånd tak.

Mvh

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 21:10

Du skal måske overveje om du vil "nøjes" med hvad end du nu tænker du kan nøjes med. Men Wordpress ja, det kan sagtens laves et datingsite af, selvom det er et markede der er malket tyndt. Når du spørger om Wordpress kan klare mange profiler og meget trafik så er det umiddelbart et ja, men det hænger også sammen med hvilket webhotel du benytter. Mvh Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 21:24

Der kan man ikke umiddelbart svare på, da det afhænger af den belastning en besøgende lægger på webhotellet/serveren. Hvis websitet er dårligt optimeret (ved f.eks. at lave en helvedes masse database kald hver gang en side bliver indlæst - i wordpress typisk i form at et hav af installerede plugins) er det ligegyldigt om det er wordpress, drupal, joomla eller custom kode.

Der er mange måder at løse det på når man har trafikken og det giver mening at bruge tid på det, og når man er der kan man også se hvor flaskehalsene ligger. Der er du ikke endnu, så mit råd er at lade være med at bekymre dig om det endnu. Hvis du så når et antal besøgende der gør at siden begynder at blive langsom, kan man begynde at optimere på det. Men det er et positivt problem, der bare betyder at dit website er en succes.

Wordpress kan sagtens klare rigtig mange besøgende, det behøver du ikke at bekymre dig om. Bare kør på, gør dit projekt til en succes og vent med at bekymre dig om det kan klare belastningen til problemerne begynder at opstå.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:10

Wordpress er et fantastisk system, især når man finder ud af hvor meget det egentligt kan, der findes forums, etc der er bygget op af Wordpress, og en side som mange udviklere nok kender til er tutsplus.com - alle deres sider er bygget op i wordpress, og så vidt jeg husker, klare de det hele på én enkelt dedikeret server.

Jeg har personligt set wordpress hjemmesider der får en god mængde millioner besøgende, uden rent hardware mæssigt at kræve meget.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)