Hej. Jeg står med en ide, som jeg gerne vil have ført ud i verdenen, men jeg er i tvivl om, hvis jeg vælger at bruge Freelancer, hvilken hjemmeside kan jeg "nøjes" med Det meste af trafikken til min ideen, foregår over hjemmesiden, som jeg har erfaret, så er wordpress de "billigste" at få lavet, men kan de bære store og tunge hjemmesider? Som inkludere, forums, salg og købs annoncer, profiler osv.? Som eksempler, ville man kunne lave et dating site ud fra wordpress? , med den trafik sådan en side ville have? (Min ide er ikke endnu et datingsite!) Hvis nej, hvorfor kan det ikke det så?, syntes mange skriver at det ikke er noget problem og andre skriver at siden ville blive alt for langsom? På forhånd tak. Mvh |
Du skal måske overveje om du vil "nøjes" med hvad end du nu tænker du kan nøjes med. Men Wordpress ja, det kan sagtens laves et datingsite af, selvom det er et markede der er malket tyndt. Når du spørger om Wordpress kan klare mange profiler og meget trafik så er det umiddelbart et ja, men det hænger også sammen med hvilket webhotel du benytter. Mvh Mathias