Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der inden i Lamaze babylegetøj der knistrer når man krammer det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som overskriften lyder, så står jeg og skal designe nogle små krammedyr der skal lave knistre lyde ligesom meget af babylegetøjet fra Lamaze fra libero gør.

Nogen der ved hvad der er brugt indeni?

Jeg har oplevet grøntsager af særlig art som peberfrugt o.l. ligge i plastmateriale der lyder lidt på samme måde, men jeg skal helst kende navnet på det

til fabrikken... lidt svært at bede dem bruge det samme som der anvendes til grøntsagsposer Big Smile

Har søgt og søgt... måske er heldet med mig på det store Orakel Amino???

MVH Sue

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 20:46

Hvis du ikke får svar inden i morgen, så går jeg gerne i kælderen og finder en af min søns gamle krammedyr frem og kigger i den. Orker dog ikke at gå i kælderen pt. Men hvis ingen kender svaret, så skal jeg nok give dig det i morgen som sagt :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

aaargh nu kunne jeg ikke vente. min søn havde sådan en lamaze bamse elefant, og den knitre. det der er inden i er sådan noget cellofan, og på mærket kan jeg se der står "cellophane fabrique en chine"

:)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:38

Frk.Jensen:
"cellophane fabrique en chine"

Så er det nok en kinesisk elefant :)

Men helt fantastisk.... tak for hjælpen

:)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 23:00

Øv det betød bare at det var lavet i kina... hmm... kan simpelthen ikke finde ud af hvad det plast er lavet af helt nøjagtigt.

Hvis jeg kendte typen af cellofan der er brugt var det jo let nok.

Men ellers tak

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cellofan er jo ikke så ukendt - og kan googles - http://haandarbejdsom.blogspot.dk/2011/08/sanselegetj.html  men der er givet noget der er mere knasende ende andet, ud for hvor tyndt det er udvalset - og der kan givet også være cellofan med tilsætningsstoffer.

Som udgangspunkt er det et produkt udviket af træer, som celloloseuld også kaldet seluld - og ofte valset ganske tyndt. Selve navnet er faktisk et varemærke, selv om det er udtryk for et produkt så skriv til Innovia Films Ltd i England (google løs) - de har varemærket "cellofan" -  og kan givet fortælle dig hvor du hitter cellofan til babylegetøj

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:57

Tak Cookie...

Jeg ved det er Cellofan men den er ikke tyndere valset, nærmere mere sprød, for at give den lyd.

Jeg kontakter Top Toy eller lign. mandag og spørger om de vil oplyse præcis hvad de bruger... og ellers så er det vel bare at skrive til en legetøjsfabrikant og høre om de kan sy mine dele.

Det skal nok lykkes... bare utroligt sådan en lille ting kan drille så meget haha.

;) Takker for hjælpen.

MVH Sue

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)