Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungere et Wordpress tema?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt design, gode muligheder for at placerer elementerne der hvor du ønsker, at få support, SEO, opdateringer til temaet så de understøtter de nye features i WordPress, rettelse af eventuelle fejl i koden, responsive webdesign, specielle widgetes du ikke kan få andre steder. kode der generelt virker uden problemer etc.

Dette er vel og mærke hvis man vælger et godt tema. Der findes mange betalte der ikke lever op til mine personlige krav for et godt WordPress tema.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 20:59

F.eks. kan i se her at dette tema http://demo.udthemes.com/ego/html/ hvor blevet redigeret teksten af www.balloonfilm.dk men selve temaet er fuldstændig en kopi af EGO temaet, dog med sin egen tekst. 
Hvor kan man så redigere i teksten der følger med demoen?
Og hvor kan man sætte sine egne videohenvisninger ind istedet for demoens eksempler. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Alexander.

Jeg tror simpelthen du skal sætte dig ned og se en masse videoer fra Youtube om hvordan WordPress fungerer. De spørgsmål du har stillet igennem denne tråd, afspejler din manglende viden indenfor WordPress.

Førend du kaster dig ud i et projekt, skal du altid tilegne dig en vis grundviden.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:32

Et theme har fx en speciel forside.

Forsiden består af:

En velkomst tekst
En slider
Nogle Features
Portfolio link
Testimonials

Når du kigger på en demo ude på nettet, så er der noget dummy indhold, så du kan se det hele - og hvordan det er sat op.

Når du køber temaet, følger der ikke noget dummy indhold med. Så du skal ind i tema indstillinger og aktivere fx slider og velkomst tekst. Derefter skal du jo tilføje nogle slides og noget velkomst tekst.

Alt funktionalitet og CSS (udseendet) er stadig tilstede i temaet. Det venter bare på at du smider noget indhold ind i det.

Der kan eksempelvis være en masse shortcodes med knapper, kolonner med videre. Det forventer du jo heller ikke er sat ind på din side. Du forventer bare at have adgang til det.

Køb temaet, så følger der også lidt dokumentation med.

NB: hvis man tog nogle kommercielle themes og smed ind i WordPress.org's demo maskine, havde de også set helt fjollede ud. Der er heller ikke dummy indhold til alle de avancerede features.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)