Alt Aloe Vera er godt. Og der er ikke stor prisforskel på vores Aloe Vera produkter og dem du køber i Matas. Hvis du som sagt ikke syntes at vores Aloe Vera er bedre end den du nævner kan du jo få alle dinde penge igen - og sjovt nok sælger vi meget mere Aloe Vera end Matas gør selv om vi er lidt dyrere.
Vedrørende fordyrende mellemled er der også mange der tjener på de produkter Matas sælger så som grosisten, agenten, salgskonsulenten, den enkelte forhandler og reklamebureauet for at nævne nogen. Så mange er der ikke der tjener på Forevers produkter!
Jeg er som franchisegiver i et herretøjskoncept lidt ked af at man nu i MLM kredse vil til at kalde sig for franchisekoncepter. Årsagen må være åbenlys, at MLM har et dårligt ry, så nu kalder vi det bare noget andet...?
Jeg tvivler ikke på at produkterne er fine, og salgsmetoderne er som udgangspunkt også helt ok, hvilket eks. Tupperware er et fint eksempel på. Så hvorfor ikke arbejde med at højne MLM's rennome i stedet for at "stjæle" navnet fra en anden type forretning. Jeg afviser ikke at der er visse ligheder mellem MLM og franchise, primært den del der er bygget op omkring oplæring og i visse tilfælde støtte til nye partnere. Der har/er dog for mange useriøse MLM udbydere til at jeg synes at det er spændende at MLM skifter navn til Franchising.
Mvh
René
René C. Larsen
tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV