Hejsa! Jeg er hoppet ud i et affiliate marketing projekt, men jeg er rendt ind i lidt problemmer. Min side skal have en forside med nogle få informationer og sådan. derudover skal den have en menulinje, og når man så trykker sig ind på de forskellige kategorier, skal der være vist en masse billeder med en kort beskrivelse af andre hjemmesider, som har relevans for min målgruppe. Jeg har prøvet med wordpress, men jeg synes det virker meget "blog-agtigt". Det skal mere være som en fremstillingsside, hvor man kan læse om de forskellige hjemmsider. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke er så god til wordpress, så derfor vil jeg høre dig om jeg skal bruge en anden platform, eller om man kan bruge en templat? Jeg har får lavet hjemmesider til andre projekter med stor succes, men her har jeg brugt sider som Webs.com til at lave dem med. Denne side ligner ret godt hvad jeg efterspørger: http://www.billig-ps3.dk/ På forhånd tak for dit svar! |
Hey,
Man kan sagtens lave såden en side, i Wordpress.
Dét kan nemt laves, med et template, og nogle plugins. Så du kan sagtens få, en side som liger dén, du linker til, i Wordpress.
Hvis du er interesseret; Kan vi lave sådan en side, for 899,-
Forsat god dag!