Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg er hoppet ud i et affiliate marketing projekt, men jeg er rendt ind i lidt problemmer. Min side skal have en forside med nogle få informationer og sådan. derudover skal den have en menulinje, og når man så trykker sig ind på de forskellige kategorier, skal der være vist en masse billeder med en kort beskrivelse af andre hjemmesider, som har relevans for min målgruppe. Jeg har prøvet med wordpress, men jeg synes det virker meget "blog-agtigt". Det skal mere være som en fremstillingsside, hvor man kan læse om de forskellige hjemmsider.

Jeg må nok indrømme, at jeg ikke er så god til wordpress, så derfor vil jeg høre dig om jeg skal bruge en anden platform, eller om man kan bruge en templat?

Jeg har får lavet hjemmesider til andre projekter med stor succes, men her har jeg brugt sider som Webs.com til at lave dem med.

Denne side ligner ret godt hvad jeg efterspørger: http://www.billig-ps3.dk/ 

På forhånd tak for dit svar! 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 18:50

Hey,

Man kan sagtens lave såden en side, i Wordpress.

Dét kan nemt laves, med et template, og nogle plugins. Så du kan sagtens få, en side som liger dén, du linker til, i Wordpress.

Hvis du er interesseret; Kan vi lave sådan en side, for 899,-

Forsat god dag!

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 18:53

Tak for dit svar!

Det lyder rigtig godt! Dog vil jeg gerne lave siden selv, men jeg vil rigtig gerne vide hvilket template der vil være optimalt for mig? 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:57

Enten kan du vælge at købe et WordPress tema, der passer til det du ønsker eller bruge lidt tid på at lave det selv. Genesis temaerne er rigtig gode.

Du kan også nemt lave en hjemmeside i WordPress som den du linker til.

1) Du vælger ganske enkelt en statisk forside (under udseende >> tilpas)

2) Opretter de sider du ønsker

3) Laver en ny menu der linker direkte til siderne du har oprettet ( under udseende >> menu)

4) Herefter fjerner du muligheden for at skrive kommentarer.

Det hele kan gøres direkte fra admin i WordPress :-D

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:31

Hvis du vil have konkret hjælp til siden, vil jeg gerne give en hånd med. Det skal du ikke betale noget for. Du kan bare sende mig en mail (hyldeborg@me.com). :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 15:32

Super, mange tak! jeg har sendt dig en mail ;)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)