Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er bare så super glad for...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Jeg har i de seneste uger brugt tid på:

www.mailchimp.com - whau hvor er det fedt.. Hvorfor har jeg dog ikke brugt det før?

Sendte første kampagne ud idag og det er faktisk bare fedt. Du kan se nyhedsbrevet her. Kommentarer er naturligvis også velkomne - og du er også velkommen til at tilmelde dig her.

Så har jeg også brugt tid på www.do.com og det har jeg bl.a. gjort fordi vi i mit firma er 3 medarbejdere og jeg har igennem flere år lavet to-do lister, som jeg arbejdede mig igennem. I perioder lavede jeg et regneark, som jeg delte med de andre og hver morgen en samlet to-do mail, som havde til formål at give et samlet overblik over opgaver - vi sælger jo bl.a. tryksager og har måske typisk 6-10 forespørgsler om dagen, samt håndtering af 2-5 ordrer dagligt - så at have styr på det, er altså vigtigt. Så faldt jeg tilfældigvis over do.com, som er en to-do liste, eller et mini projektstyring/CRM system - og whau whau whau... Så lækkert - har nu 2 licenser (én til hvert firma - www.printprovider.dk og www.lgo.dk) og samlet pris 30 USD pr. måned.. SÅ FEDT! I DO kan man så bruge andre Apps, som f.eks. Dropbox, som er uundværligt i min forretning - direkte integreret i DO - SUPER! Et andet program, som også er integreret er www.desk.com, som er et kundeservice værktøj - har lige signet op på det og min dag blev bare SÅ meget bedre igen.. Tænkte at det næsten var løgn.

Glemte at nævne at i Mailchimp er der integration til www.fliptop.com, som gør at alle mine abonnenter på mit nyhedsbrev med SocialPro let kan se abb. sociale aktiviter på nettet... Data er endnu ikke høstet, men jeg glæder mig til at se resultatet..

Ugen har været god og min pipeline er fed - faktisk har vi i LGO en Pipeline på 150.000 Eur og i Print Provider én på 115.000 EUR - det er dejligt at gå på weekend på.

Fik bare vildt lyst til at dele dette med dig - det kunne jo være at der var noget du selv kunne bruge... og har du andre super fede apps eller services som du kan anbefale så råb, skrig, skriv, si til og del... Det er bare COOL!!

Hav en dejlig weekend,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:39

Sådan dér! Yes

God weekend til dig også!

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:30

Lækkert.

Fik selv min mailchimp konto i går, men blev afbrudt i min udforskning af mulighederne da der var nogle serverproblemer, men glæder mig da til for alvor at se hvad det kan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)