Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Unoeuro (løst)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har taget hoppet og har købt et domæne på Unoeuro. Jeg har registreret mig både på unoeuro og på DK-hostmaster, men jeg kan alligevel ikke komme i gang med wordpress?? Jeg har installeret 1 click installation, men når jeg går ind på admin-siden kan den ikke finde en side? 

Håber du kan hjælpe mig! 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om, at du lige har taget hoppet og købt domænet, samt installeret WordPress.

Som de også skriver i både deres velkomst-, aktiverings- og instruktions-e-mail, så kan der gå op til 24 timer fra du har aktiveret, godkendt og alt det du nu skal (DK-Hostmaster), til din hjemmeside virker korrekt.

Der plejer dog at gå meget mindre (1-3 timer).

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:25

Hejsa

Jeg har slev lavet en installation af wordpress i sin tid på unoeuro - det er så længe siden at jeg har glemt hvordan. Jeg husker dog at det gik ret fint, så tror ikke at der er noget galt med unoeuro, måske du har glemt en eller anden detalje?

Husk hvis du lige har bestilt det nu her så er domænenavnet måske ikke klar endnu. Så skal du bruge adressen i det tilsendte brev fra unoeuro.

Kig evt her for almindelig installationsvejledning: http://codex.wordpress.org/Installing_WordPress

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 14:26

Kasper Kammersgaard:

Som de også skriver i både deres velkomst-, aktiverings- og instruktions-e-mail, så kan der gå op til 24 timer fra du har aktiveret, godkendt og alt det du nu skal (DK-Hostmaster), til din hjemmeside virker korrekt.

Der plejer dog at gå meget mindre (1-3 timer).

Der var jeg alligevel lige 3 minutter for langsom ;)

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 14:26

Okay. Jeg er registreret på alle tænkelige måder, men jeg havde godt tænkt den samme tanke. Altså, at der måske lige skulle gå lidt tid. Nu har jeg allerede installeret wordpress og oprettet admin, så det skal jeg vel ikke gøre igen? 

Tilmeldt 22. Nov 12
Skrevet kl. 14:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej det skal du ikke, og du burde kunne tilgå din installation allerede nu, du skal bare bruge det midlertidige link som unoeuro sendte i velkomstmailen :)

Tilmeldt 14. Mar 11
Skrevet kl. 14:30

Helt genialt!

Nu ser det ud til at virke. Tusind tak! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)