Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle i kreative mennesker...

har brug for lidt input omkring min næsten færdige hjemmeside.. www.y-design.dk

Hvad synes du om siden? har du nogle input til hvordan du synes siden kunne blive bedre..? eller nogle ting som siden mangler??

Mit Firma sælger firmagaver, merchandise og profiltøj til virksomheder...

håber på din mening:-)

Bettina

Fra Skjern
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Jeg synes at siden er flot og overskuelig. Dog er logoet i meget lav kvalitet, hvilket fanger mit øje selv på en 13" computer.
På min skærm er "Hvem er vi" og "kontakt os" også placeret under logoet. Hvis det ikke er en fejl, så synes jeg det skal placeret oppe i menulinjen sammen med resten af menupunkterne.

Men ellers er det en fin og stilren side Smile 


Mvh

Tobias Eberhard 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Sulsted
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser meget fin ud, men der er nogle efter min mening grafiske bugs, eks. når du vælger firmagave menuen så dropper den grimt ned over de produkter der kom frem fra tidligere valg. Samt når siden er længere en browseren kan vise synes jeg den "klipper billederne grim der kan findes smartere løsninger. baggrunds billedet flytter sig også en smule mellem de forskellige sider, og så ville jeg nok også have CVR nummeret i bundbjælken.

Det var nok ris, du er godt på vej :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

er det bedre nu:)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Tobias

Tak for feedback.. Jeg ved ikke noget om om logoet er i lav kvalitet:-) men du kan se det, så må jeg lige prøve at arbejde lidt i det:-)

ang. "hvem er vi" og "kontakt os" , så vil jeg overveje om det skal flyttes...:)

tak igen

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bettina

Fint design, måske mere plads på skærmen kunne være brugt men det er nok et spørgsmål om personlig smag - men stilren!

Jeg kunne måske savne lidt tekst info om de enkelte produkter?

En ting jeg lagde mærke til er når man klikker på "Kontakt os" og derefter klikker på f.eks. "Jul" i menuen "Firmagaver" så kommer der fejl i linket, det skal du lige have kigget på ;)

Venligst Hilsen

Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Holm Frederiksen:
og så ville jeg nok også have CVR nummeret i bundbjælken.

- Det er en god pointe... Det vil jeg helt sikkert gøre.. 

Mads Holm Frederiksen:
men der er nogle efter min mening grafiske bugs, eks. når du vælger firmagave menuen så dropper den grimt ned over de produkter der kom frem fra tidligere valg. Samt når siden er længere en browseren kan vise synes jeg den "klipper billederne grim der kan findes smartere løsninger. baggrunds billedet flytter sig også en smule mellem de forskellige sider

Ang. disse ting vil jeg lige kigge lidt mere på det.. har jeg nemlig ikke selv set...

tak for input

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Flot side.

Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på videoen her:

">Feedback på y-design.dk

Så kan du se, hvor mange af forslagene, du vil følge. Videoen slettes, hvis du ønsker det.



Fra Kolding
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Y-design Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter42:
En ting jeg lagde mærke til er når man klikker på "Kontakt os" og derefter klikker på f.eks. "Jul" i menuen "Firmagaver" så kommer der fejl i linket, det skal du lige have kigget på ;)

Ja det har du godt nok ret i.. det skal jeg da lige have kigget på:-) tak for info:-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)