Howdy! Jeg har selv en del ideer til hvordan det kan gøres, men jeg kunne godt tænke mig at hører om i kender til nogle specielle betalingssystemer som kan integreres på en Wordpress hjemmeside i den her forbindelse. WooCommerce er en mulighed som jeg selv har haft under kikkerten, men jeg vil som sagt gerne se om der er nogle andre, evt bedre, løsninger. Med venlig hilsen Mika Col323WebDesign.dk ______ |
Alle betalingssystemer kan integreres i Wordpress? Spørgsmålet er blot om der findes et plugin, eller man selv skal programmere det, hvilket i øvrigt ikke tager ret meget tid. Det er nok den mindste udfordring i dit projekt. De betalingssystemer jeg kender til er meget simple, du sender blot data til deres system via POST, f.eks ordrenummer, navn og det samlede beløb.
Noget helt andet er selve indkøbskurven, hvor der findes, som du selv nævner, WooCommerce blandt andet. Her tror jeg den største udfordring ligger. Du skal have en eller anden form for indkøbskurv, hvor produkterne samles og det samlede beløb udregnes.