Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber der er nogen af jer her der vil hjælpe

Kan i se hvordan min shop generelt ligger i forhold til SEO optemering?

www.petitflora.dk

Vh Anja

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:40

romantik:
Kan i se hvordan min shop generelt ligger i forhold til SEO optemering?

Hej Anja

Jeg er på ingen måde SEO ekspert på niveau med mange andre her på amino - men jeg lægger mærke til at du ikke har nogle keywords på din forside, eller øvrige sider for den sags skyld:

<meta name="Keywords" content="">

Det vil nok være det første sted jeg ville tage fat - men der er sikkert nogle eksperter der kan tilføje en del ekstra ting :)

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:44

Peter42:

Fuldstændig ligegyldigt, ingen bruger keywords længere, så det vil være spild af tid :-)

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:54

Oxkjær:

Peter42:

Fuldstændig ligegyldigt, ingen bruger keywords længere, så det vil være spild af tid :-)

Heh, godt der kom en mere kyndig på banen ;)

Nu tør jeg næsten ikke komme med flere forslag efter sådan en svipser Zip it!. Men jeg prøver alligevel - længere og mere uddybende produktbeskrivelser kunne så måske være en mulighed, selvom jeg godt kan se at det kan være svært at brygge 500 ord på hvert produkt ;)

Jeg må hellere overlade rådene til SEO eksperterne ;)

MVH Peter

Eksklusive modesmykker online - www.in-smykker.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:59

Har lige kigget hurtigt på det, og umiddelbart ser det ikke så skidt ud, der er lavet cannonical tags, printvenlige sider er med noindex osv.

Det eneste der lige falder mig i øjet er, at hvis man bruger www.petitflora.dk, så bliver man redirected til petitflora.dk, altså uden www, og det er der i og for sig ikke noget galt i, problem er bare, at det er lavet som en 302 redirect og ikke en 301 som det burde være, så det bør du få din leverandør af shoppen til at ændre.

Derudover har du rigtig mange sider hvor din "title" er ens, f.eks: "Unikt dansk designet børnetøj - Romantisk børnetøj med stil" og en del andre.

Som skrevet - kun lige et hurtigt tjek :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)