Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop!!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Test test test Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Kristensen:

Nu vil det være min kæreste der skulle købe i din shop, og så hun at du kun modtager PayPal vil hun straks hoppe fra, det vil både min søster og mor for den sags skyld også.

Kan ikke sige hvor generelt det er, men tror du mister en stor del.

Hej Henrik
Det er trist og høre, at folk i Danmark og Skandinavien har en sådan mistillid til paypal. Jeg har selv kun haft rigtig gode erfaringer med det og jeg ved at stort set alle folk i Amerika bruger Paypal, da de yder det sikkerhedsnet, som det gør. De hjælper og sætter en garanti for, at handlen går rigtigt igennem. Ellers betaler de 100% det tabte beløb tilbage.

Med venlig hilsen
Emil - www.godtisenkram.dk 

www.SmartSneakers.dk - De super smarte sko med lys i! 

Besøg også HosLange.dk - Din isenkræmmer!

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:
Ja jeg er udmærket godt klar over, at mange føler sig skræmt over paypal! Men når det så er sagt, mener jeg det er en fejl! Jeg synes personligt, at paypal fungerer ligeså fint for mig, som NETS. Dessvære er alle nok ikke enige i dette, da folk mener det er farligt. Sjovt at tænke på, når man i USA næsten ikke bruger andet. ;-) Men jeg har dessvære ikke på nuværende tidspunkt mulighed for en nets aftale, så indtil det falder på plads, må jeg "nøjes" med paypal.

Kan godt være de har det sådan i USA - men nu bor vi jo altså i Danmark, og det er det du skal tage hensyn til. Det nytter jo heller ikke noget at opsætte en webshop der sælger hundekød, med det argument at "det spiser de i Kina". Måske lidt skarpt sat op - men pointen er lidt den samme. Det er jo markedet i Danmark du skal tænke på - ikke markedet i USA.

Men du er altså ikke tvunget til at bruge enten Paypal eller NETS. Du kan også kigge på https://www.paymill.com - som efter sigende virker fortrinligt. 

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)