Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forum til Wordpress side - Hvilket kan anbefales ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Sidder og kigger lidt frem hvor jeg måske påtænker at koble et forum til min nyheds side, ellers får jeg alligevel brug for det til et nyt projekt.

Siden er opbygget i Wordpress, men det har muligvis ingen ikke den store betydning ... Det skal være simpelt at finde ud af nu hvor jeg ikke lige frem er den store web udvikler.

Kan det lade sig gøre at lave en "Nyheds" sektion hvor der automatisk oprettes en nyheds tråd når jeg smider en på forsiden kunne det være optimalt - Sådan at nyheden kan diskuteres i forummet - Samt indsætte en "Diskuter nyhed på forum" i selve nyheden.

Har kigget lidt på bbPress grundet det trods alt er folkene bag Wordpress:

http://bbpress.org/

Og ellers ser jeg også på phpBB:

https://www.phpbb.com/

Kender til en del forums bygget i phpbb og syntes deres udseende/layout passer meget fint til det jeg søger, men kan også ske at det er grundet jeg ikke har set så mange lavet i bbpress.

Har i gode erfaringer med nogle af overstående, eller burde jeg kigge på et helt 3. ?

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra .
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 39
Fra  webhotel5.dk Skrevet kl. 08:30

Jeg ville satse på phpbb, et forum kan hurtigt vokse og vælger du det forkerte software så kan det være katastrofalt for dig fordi du måske bliver nød til at starte forfra med et blank forum.

Værdien af forumet vokser med antallet af indlæg. phpbb har vist sig at kunne klare presset og bliver brugt til meget store fora rundt omkring på nettet, så det er det sikre valg.

Held og lykke med dit projekt.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 09:12

Takker for svaret Yes

Var også phpbb jeg mest har set mig lun på eftersom jeg kender mange store forums bygget på det, og syntes de fungere rigtig godt, uanset størrelse.

Fra .
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 39
Fra  webhotel5.dk Skrevet kl. 09:16

Der er garanteret også en del gode plugins også til wordpress til phpbb

Du skal dog se til at forumet bliver opdateret så tit som muligt med nye versioner eller læse om de sikkerhedsproblemer der kan være og så opdatere hvis der er noget. phpBB er meget populært og der har været nogle sikkerhedshuller som har været slemme.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 15:39

Har faktisk ikke fået søgt på hvilke plugins der findes til det endnu, så vil jeg da straks gå igang med.

Læser lige lidt mere omkring sikkerheden, og mange tak for svaret Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)