Hej alle rare og flinke aminoer. har lige et enkelt spørgsmål som lyder har oplevet nogle ting sammen med andre og kunne godt tænke mig at komme nogle ord på det. men må man det eller skal man be om tilladelse fra personen man har oplevet tigene sammen med |
spørgsmål angående oplevelse med andre
- 1
Hvis det er meget personlige oplevelser, og du har tænkt dig at offentliggøre dem, bør du, moralsk set, nok lige vende det med de implicerede. |
noget i stil med mig og en eller anden har oplevet noget på stranden. nu er det lige meget mere eller indre hvad det enedelig er men om jeg skal have tilladelse til at få det fra partneren man har set det med. eller om jeg godt m skrive j eller n i navnet også lige som gøre personen anonym for nemlig at slippe for at. tage kontakt til den pårørende |
em okay self er jeg skam helt med på men det er på ingen måde en personling oplevet eller mere personlig t hvis du forstår hvad jeg mener |
Hvis det er fordi du har tænkt dig at lave et blogindlæg om dine oplevelser, så vil jeg foreslå dig, at du får nogen til at læse korrektur på det først. Det er næsten umuligt at forstå, hvad du skriver - og så er det jo spild af tid at lægge det online, hvis ingen forstår det alligevel. |
den der har jeg skam hørt før og skriver det gerne igen. er typen der aldrig nogen side har gået i skole rigtigt. maks 4 år af hele mit liv derfor jeg ikke lige er den klogeste gut osv. har brugt de 4 år på bare at læse så der er ikke meget. tilbage til at lære at formulere mig ordenligt i skolen osv. men jo skal skam nok komme på et tidspunkt men mange tak for dit råd om advarslen. sætter jeg altid pris på forsat god aften :D |
men angående det jeg har skrevet skal det ikke lyde på nogen måde provokerende. langt fra kom lige til at tænke det igennem og kan måske godt lyde sådan men skal i hverfald ikke opfatter eller lyde sådan. på nogen måde har bare kun brugt mere eller mindre de 4 å af min skole gang på. at lære og læse og skrive |
Selvfølgelig må du sætte ord på dine oplevelser, større censur har vi heldigvis ikke endnu. Men hvis du er i tvivl om den du har oplevet det sammen med, gerne vil have at du nævner hans / eller hendes navn, kan du jo enten få deres tilladelse, eller bare skrive "en ven", "en bekendt" eller lignende, i stedet for personens navn.
Det er bare et spørgsmål om at blive ved og blive ved, og lige pludselig en dag sidder formuleringerne lige i skabet :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
okay det du siger angående spørgsmålet lyder meget rigtigt vil jeg lige tænke over. tro mig har skam været meget bedre til at formulere mig er bare gået den anden vej i stedet for frem ad jeg ryger ned af bakken hvor de fleste ryger op af :D desværre men sådan er det men bare rolig giver ikke op før jeg er i mål |