Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DealSider

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Drupal findes der en gratis distribution af en færdig deal side, som så blot skal konfigureres samt evt. have et nyt tema.. Drupal er ekstremt modulært og fleksibelt opbygget, og kan let udvides med ekstra funktionalitet :)

Tag et kig på Open Deals

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker.

@Rasmus -Har du selv erfaringer med at sætte disse sider op vha. Drupal?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sat mange sider op i Drupal, men ikke lige denne distribution.. Vil ikke tage meget mere end 10 min. at installere, men ved ikke hvor meget konfiguration der efterfølgende vil være.. Men kunne da være sjovt at prøve og installere det og se havd systemet "kan" :)

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 338
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ok. Jeg har ingen erfaring med drupal overhovedet. Men overvejer som du nok kan fornemme at starte en deal-site. (det er dog kun på tegnebrættet) Men jeg skal nok bruge noget hjælp. Så hvis du får nogle erfaringer med det kunne vi jo lige snakkes ved.

God dag

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med at installere det nu for lige at se hvad man kan ud af boksen :)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det installeret - det tog 10 min. men næsten time at uploade filer, og finde ud af hvordan jeg ændrede min PHP memory limit hos min host :D

Som udgangspunkt lader det til at være rimeligvis til at gå til ud af boksen, og det vigtigste man selv skal efterfølgende er at opsætte betalings gateway.. Lige nu kører den med et simpelt demo betalings modul.

Hvis du har lyst kan jeg sende dig LogIn til en bruger med begrænsede tilladelser, så du kan rode lidt rundt i backend interfacet til shoppen :)

http://dealsite.rasmusknabe.com 

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er nok mest interesseret i at prøve en af de etablerede på markedet da vi gør det i sammenarbejde med en leverandør, havde de ikke været med på banen havde jeg aldrig overvejet det da vi så ville have minus db, der ud over tror jeg heller ikke det skaber loyale kunder.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej beklager, mit svar var til Praktikanten86, men vi har jo egentlig kapret din tråd. Håber du fik svar på dit oprindelige spørgsmål :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)